Gå til innhold

Hvordan er Nine Inch Nails sin siste?

Zardoz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne plata var skuffende. Trentern kan bedre enn som så. For mye kjip og platt musikk. At "With Teeth" er Trenterns første album som ikke er konseptalbum gjorde nok ikke sakene bedre, heller. Litt for popete album (på sin måte).

De låtene som er verdt å sjekke ut er:

All the Love in the World

The Hand That Feeds

Right Where It Belongs

Får 3+

Lenke til kommentar

Aner egentlig ikke hvorfor Dave Grohl skal være et kvalitetstegn for noe som helst.

Kafémusikken i Nirvana kan umulig gi mye kred, ei heller gladpopbandet Foo Fighters.

Har egentlig ikke noe i mot fyren, men å tro at With Teeth er bra (noe den slettes ikke er) fordi Grohl spiller litt trommer på den en gang i blant er i beste fall litt fanboyish.

Lenke til kommentar

Problemet mitt er først og fremst at han repeterer seg selv i den forstand at han tar de minst spennende låtene fra tidligere, legger til litt ekstra sutrete vokal og regner med at de destruktive tenåringene (som fortsatt ikke sier takk for maten) nok en gang skal svelge det rått.

Kanskje de gjør det, men det blir uten meg til bords.

Lenke til kommentar

Dere er jo helt borte, jo! Dave Grohl er jo en helt rå trommis da!! Og jeg vet hva jeg snakker om, er trommis selv nemlig ;) Ikke bare det, men han har jo, eller spiller i band som: Nirvana, Queens of the stone age, Nine Inch Nails etc.

Han synger i Foo Fighters til og med! Han er IKKE "enhvilkensomhelst" type!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...