Zardoz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 De har nettopp gitt ut cd`en "With Teeth". Ser at Rick Rubin er produsent, og Dave Grohl er trommis. Noen som har hørt denne? Er det noe å anbefale? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er han trommis? Wuæ..da dropper vi den plata. Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Synes ikke den var så bra... Var mye av det samme synes jeg... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er han trommis? Wuæ..da dropper vi den plata. ^2 Holder oss til det det gode gamle NIN, ja... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det var helt ... greit. Ikke noe jeg kommer til å høre særlig mye på tror jeg. Var ikke noe nytt, så det var ikke særlig spennende. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Ja ja, kanskje hvis den kommer på tilbud... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Enkelte låter er ganske tøffe, men denne plata er temmelig middelmådig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Denne plata var skuffende. Trentern kan bedre enn som så. For mye kjip og platt musikk. At "With Teeth" er Trenterns første album som ikke er konseptalbum gjorde nok ikke sakene bedre, heller. Litt for popete album (på sin måte). De låtene som er verdt å sjekke ut er: All the Love in the World The Hand That Feeds Right Where It Belongs Får 3+ Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Svært middelmådig. Sats heller på TDS, eventuelt The Fragile. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ehh.. Dave Grohl er ikke enhvilkensomhelst da.. han var tross alt tommis i Nirvana! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Han er "enhvilkensomhelst". Dummeste Kurt og Krist gjorde var å bli kjent med den karen. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Han er "enhvilkensomhelst". Dummeste Kurt og Krist gjorde var å bli kjent med den karen. Det høres nesten ut som en personlig "grudge" mot den godeste Grohl Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ehh.. Dave Grohl er ikke enhvilkensomhelst da.. han var tross alt tommis i Nirvana! Høres nesten ut som en FANBOY. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ville bare si at han er flink jeg.. og ja jeg er fan av Nirvana! og ja jeg er fan av mye annnet og.. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Aner egentlig ikke hvorfor Dave Grohl skal være et kvalitetstegn for noe som helst. Kafémusikken i Nirvana kan umulig gi mye kred, ei heller gladpopbandet Foo Fighters. Har egentlig ikke noe i mot fyren, men å tro at With Teeth er bra (noe den slettes ikke er) fordi Grohl spiller litt trommer på den en gang i blant er i beste fall litt fanboyish. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ble en smule skuffet, ja. Tror jeg holder meg til "Further Down the Spiral" & "The Fragile" Dave Grohl er da ikke så dårlig på trommene Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hva mener dere at Trent har gjort galt på "With Teeth"? Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Problemet mitt er først og fremst at han repeterer seg selv i den forstand at han tar de minst spennende låtene fra tidligere, legger til litt ekstra sutrete vokal og regner med at de destruktive tenåringene (som fortsatt ikke sier takk for maten) nok en gang skal svelge det rått. Kanskje de gjør det, men det blir uten meg til bords. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Dere er jo helt borte, jo! Dave Grohl er jo en helt rå trommis da!! Og jeg vet hva jeg snakker om, er trommis selv nemlig Ikke bare det, men han har jo, eller spiller i band som: Nirvana, Queens of the stone age, Nine Inch Nails etc. Han synger i Foo Fighters til og med! Han er IKKE "enhvilkensomhelst" type! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke for å klage på ham som musiker (har ikke nok kunnskap til trommer til å gjøre det), men kan han ikke bli i ett band snart? Han er jo overalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå