Gå til innhold

IBM flatskjerm

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte en IBM flatskjerm - fin den - men den har ett bitte lite dødt punkt (les alltid hvit pnkt) død pix eller noe heter det. Ringer og feilmelder og får beskjed om at det ikke er noen garantisak når det bare er 1 pix som er død - kan det være riktig?

kan jeg se en død pix - eller må det være flere før jeg ser en hvit flekk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har en stk pixelfeil. Den går ikke bort, men trøst deg med at du ikke vil få flere.

det du kan gjøre er om det er under 14 dager siden du henta den på posten kan du sende den tilbake til der du kjøpte den (gjelder nettkjøp).

i vanlig butikk må du nok spørre om du kan få den bytta i en skjerm som ikke har pixelfeil.

Lenke til kommentar

takker for trøsten - men er det slik det skal være at de ikke bytter - er det ikke en feil da?

Når man kjøper en bil vil man jo ikke akseptere en liten prikk i lakken regner jeg med - eller er det jeg som er vanskelig??

Lenke til kommentar

når det gjelder pixel feil å div

så regnes det i antal feil eller størelsen på feilen & avstanden mellom pixel feilene.

med mindre at du har et død punt på størrelsen med 3 til 4 fyrsikhoder så får du ikke hevd kjøpet hos leverandøren. men du kan prøve det med norsk lov samt at du nettopp kjøpte den å har knapt henta den enda.

men vær rask. ( PS pixel er feil er ikke en feil men rett å slett en magel full funskion det er ikke ofte at en flatskjerm er 100% perfect. men som oftes så er det bare 1 eller et par pixler som er inaktiv.

lykke til si i fra til oss hva som skjer med denne skjermen da

MR_T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...