maxnor Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Skal montere et peltier element på CPUèn min. Er det noen som kan hjelpe meg med dokumentasjon på hva jeg burde ta hensyn til. Eller eventuelt hvordan jeg burde gå frem. har alldrig montert dette før. hadde satt pris på om noen kunne hjelpe meg. Pelteier ellementet jeg har er dette: MCW500264T Swiftech CPU-vannblokk, m/peltier - S754/939/940 Q max I max V max Delta T max Dimensjon 226.1W 24A 15.2V >67ºC 50x50x3.1mm Har AMD 64 3200 prosessor 939 Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nå har da swiftech en nokså grei installasjonsveiledning liggende på sine sider. Les gjennom denne om du ikke har gjort det Du vil også finne en del generell informasjon i Peltierguiden på overklokking.no Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Foreslår at du leser denne guiden: http://overklokking.no/guides/peltier_guide/index.html Der vil du få svar på det meste vil jeg tro? Lykke til! Ah, am3k slo meg med noen sekunder! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Elementet er vel ferdig montert på blokka? Da er vel det meste gjort Lenke til kommentar
maxnor Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Ja det er det, men det er hva jeg skal gjøre å ta hensyn til når jeg monterer det på prossesoren. Har sett mye skader på hovedkort, og det hadde vært fint om jeg hadde sluppet det. (kondens problemer) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 bare du isolerer riktig er det ikke noen overhengende fare Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Husk å isolere baksiden på hk også.... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Følger du guiden til swiftech, som jeg linket til over, skal du se alt går bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå