Gå til innhold

Søker webdesigner til CS:S klan(Betaling kan skje)

Anbefalte innlegg

Vi er er ganske go d css klan, som leter etter en webdesigner. Klanen heter THC (The Head Crusher).

Har lett en stund etter webdesigner nå, men uten hell, så jeg håper noen her er interessert.

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får jeg spørre om én ting først? Er det gratis eller betalt oppdrag?

For er det gratis, vil nok ingen av folka som er gode designere, og har god kunnskap innen koding hjelpe deg. Og da ender du nok opp med en side som mest sannsynlig ikke ser ut i måneskinn, både design- og kodemessig.

Beklager hvis jeg virker litt sur nå, men jeg begynner å bli en smule lei av folk som kommer hit og spør om folk kan lage sider for dem...

Lenke til kommentar
Beklager hvis jeg virker litt sur nå, men jeg begynner å bli en smule lei av folk som kommer hit og spør om folk kan lage sider for dem...

Husk at det er helt legitimt å spørre, og å hele tiden svare «det gidder jeg ikke» eller lignende er vel noe som irriterer meg mer. Greit, du vil ikke, men det kan hende at noen andre vil.

Ikke noe personlig over dette, men jeg for min del begynner å bli litt lei av at tre-fire stykker hver gang skal komme med de velkjente kommentarene som «hvor mye får jeg for det?».

Lenke til kommentar
Ikke noe personlig over dette, men jeg for min del begynner å bli litt lei av at tre-fire stykker hver gang skal komme med de velkjente kommentarene som «hvor mye får jeg for det?».

Tja. Tror trådene der det blir tilbudt frivillig innsats er blant unntakene, og jeg kan igrunn forstå folk - jeg kan ikke fatte at det kan dukke opp SÅ mange tråder med folk som ber om noe uten å gi noe tilbake. Og trådstarter gir magert med opplysninger om eventuell belønning, så jeg ser ikke problemet med å spørre om det heller. ;)

Lenke til kommentar

Lokaltog: Det er fortsatt ikke mot reglene å spørre om noen vil lage en gratis side til dem. Noen har faktisk lykkes med å få seg en gratis side her på forumet før, og hvem vet - kanskje en eller annen snill sjel lar det skje igjen en gang? Hvor mange som har spurt og hvor mange ganger det er spurt har vel lite eller ingenting med dette.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor alle må kommentere disse trådene gang på gang. Det blir nesten som den klassiske der læreren spør hvor mange som ikke skal være med på tur, og alle som skal være med på tur roper ut. Litt søkt eksempel, men jeg tror det er forståelig.

Nå skal det sies at jeg heller ikke syns det er så veldig artig at folk spør om noen kan lage omfattende sider for dem osv. uten å gi noe som helst den andre veien, men det er nå engang ikke lov å bruke forumet som markedsplass heller, da :)

Dette ble en mye lengre post enn jeg tenkte meg, men hovedpoenget mitt er at folk ikke trenger å ytre sin motvilje til å hjelpe om de nettopp ikke vil hjelpe. Da kan de holde kjeft.

Lenke til kommentar

<Betaling kan selfølgelig skje, men siden vi ikke er verden rikeste klan, er det jo begrenset med penger, kan ikke noen bare legge inn det de krever for en side, så får vi se. Som sagt er ikke millionær. :D

Hvis dere vil kontakte meg personlig legg meg til på msn [email protected]'

Håper noen vil lage en side mot betaling så klart, men kommer ann på prisen, men kontakt meg så diskuterer vi pris.

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...