Gå til innhold

Trenger sted og levle fra 31 til 35

Anbefalte innlegg

hei. jeg har akkurat kommet meg over level 30 og skal komme meg til 35 slik at jeg kan gjøre SM. problemet mitt er og finne et sted der jeg kan levle i fred, uten at det blir alt for kjedelig. Min forige character klarte fint disse levlene i stranglethorn, men dette stedet er håpløst pga honor-systemet. Noen som har forslag til interessante steder og gå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er et greit grindested i duskwood, fiendene til høyre er på 25-28 og fiendene til venstre er på 28-30 (og en boss på 33 inne i hulen)

Saker man kan finne der:

Jern, sølv, tinn, kobber, silke og to kister med ca.30 minutters respawn tid.

(Man kan også finne saker som Ogremage's Staff, Hint: ikke prøv å selg den til en mage :p )

post-172-1115363554_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nei, er ikke horde by der, men det ligger nære Strangeltorn..

Masse fine quester det også, om du ikke har tatt de :)

fint å grinde worgens der, de droppa mye grønt for meg iaf :)

lykke til

\\Sp33D

Lenke til kommentar

hvorfor må man dra så mtye fram og tilbake?

Kan gjøre 2-3 quests der, 2 der, 4 der, så kan du dra tilbake til første sted gjøre noen der osv.

Gjør heller noen grønne der så gule, og bytter sted med noen grønne/gule.

Lenke til kommentar

Tar opp igjen denne tråden jeg :)

Er human warlock (lvl 32 atm.) og sliter med å finne gode plasser å levle på. Har gjort et par quests i stranglethorn og arathi higlands, men blir stort sett drept litt for ofte til at det er lønnsomt. Særlig i stranglethorn har ganke-faktoren blitt temmelig høy etter honorsystemet ble lagt til..

Jeg lurer derfor på om det er noen som har et godt forslag til hvor jeg kan få noen greie quests. Eventuelt hvor det er bra å grinde for rare drops og gold (er i mangel på gold, så litt grinding går fint.. gir jo greit med exp det også)...

btw, spiller på Ravencrest

Lenke til kommentar
Tar opp igjen denne tråden jeg :)

Er human warlock (lvl 32 atm.) og sliter med å finne gode plasser å levle på. Har gjort et par quests i stranglethorn og arathi higlands, men blir stort sett drept litt for ofte til at det er lønnsomt. Særlig i stranglethorn har ganke-faktoren blitt temmelig høy etter honorsystemet ble lagt til..

Jeg lurer derfor på om det er noen som har et godt forslag til hvor jeg kan få noen greie quests. Eventuelt hvor det er bra å grinde for rare drops og gold (er i mangel på gold, så litt grinding går fint.. gir jo greit med exp det også)...

btw, spiller på Ravencrest

Jeg anbefaler Arathi Highlands for deg! Evt. Desolace...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...