ExEsLayer Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noen som vet om et program du kan lage skjermsparer av en haug med bilder ??? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 den er jo innebygd i windows Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Forklar meg hvordan den funker da, er helt noob på dette Kan ikke vite alt vettu ! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 høyre klikk på skrivebord-så sjermsparer- bilde fremvisning-velg mappe som den skal ta bilder fra. Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Takk! Nå blir det jo digg skjermsparer på meg og Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skal du LAGE skjermsparere så må du lære deg å kode C# Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Emnet bryter forøvrig med retningslinjenes 3-ordsregel. Til neste gang; lag ett litt mer saklig og oversiktlig emnefelt som sier litt mer om hva tråden handler om... Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Selv bruker jeg et prog som heter Stardust Screensaver. Trenger ikke noe koding nei, dette funker kjempebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå