Dr. Jacoby Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg er fjorten år og bruker skate sko..wooo!! Jeg er den fjortisen dha! omg lol! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg er fjorten år og bruker skate sko..wooo!! Jeg er den fjortisen dha! omg lol! Som jeg skulle sagt det selv Ikke alle fjortiser er fj0rtizzzzer altså Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Ikke alle fjortiser er fj0rtizzzzer altså Neida, men de aller fleste har noen sterke eller svake tendenser... Endret 17. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvordan kan en livstilstand avgjøre om man har langt msn nick eller ikke? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ikke alle fjortiser er fj0rtizzzzer altså Neida, men de aller fleste har noen sterke eller svake tendenser... haha. ord... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvordan kan en livstilstand avgjøre om man har langt msn nick eller ikke? Omvendt, om man har langt msn-nick eller ikke avgjør livstilstanden. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva om man heter Janahan Gholamanahatanam muhadamma da? Det blir jo et langt nick, kan ikke noe for det. Trenger ikke være fjortis Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 LOOOL, finz ikke fj0rtizzer da, bare kule folk som røykker Joda, enig. Det er en tilstand og den tilstanden florerer i en alder av 13-15. :!: Sånn verden har blitt.. Glad jeg alldri har skrevet ordentlig sms språk eller hva man skal kalle det. Unødvendig, og attpåtil vanskeligere å lese >_< Som dere sier, så er fjortis en tilstand, og ikke en alder. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Morra til en kammerat av meg er MSN-fjortiss :!: :!: For ett forbilde. Endret 20. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Morra til en kammerat av meg er MSN-fjortiss :!: :!:For ett forbilde. :!: :!: heheh.. På hvilken måte? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Morra til en kammerat av meg er MSN-fjortiss :!: :!:For ett forbilde. Gullkorn! Fy som jeg hadde ledd viss jeg prata med en sånn! Har lagd msn til pappa, han har brukt den en gang for å ha webcamsamtale med sin amerikanske bror i seattle (arrangert av meg:P) og siden har han ikke rørt den (heldigvis, fordi han har meg lagt til:ohmy:. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Morra til en kammerat av meg er MSN-fjortiss :!: :!:For ett forbilde. :!: :!: heheh.. På hvilken måte? Nicket hennes er fult av forskjellige tegn osv. Sånn her f.eks: jEg hAr VæRt På ByEn iDaG :D:D og masse dilldall. (står ikke akkurat sånn men) Hun skriver også SMS-språk heeeeeiiii vennen miiin :heart:hvordan går d me dg????? har u d bra hos pappa?!?! Er litt ille Endret 21. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hun er jo også i sene 30åra Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det jeg synes er mest irriterende med fjortisser, er at de tror de er så fantastisk kule. Generaliserer kanskje litt nå, men, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå