tørrfisk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det var en kul bane i 1.6 hvor man spillte om natta som utspilte seg i en by. Hostiesene var i et hus hvor man kunne campe bak døra å skyte inntrengere. Det er ikke tatt med i source Men lurer på hva det heter, for det fins vel noen som har gjort det om til source? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 mener du cs_assault? tror det finnes mange cs:s versjoner av det har ikke spillt det enda trykk på steam -->servers->change filter --> skriv inn "cs_assault" og sorter etter "game" cs_siege har eg ikke sett noe til, men er nesten ingen som spiller Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Nei, ikke cs assault Den hadde sånne knirkete gamle trehus hvor man hørte veldig lett når det kom noen. Kunne ha noen skikkelig nervepirrrende kamper i den. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Nei, det er om natta. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er det en cs_ de_ eller whatever_ map? Btw, syns Skjalg var litt søtt jeg Lenke til kommentar
Coney Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er det en cs_ de_ eller whatever_ map? Btw, syns Skjalg var litt søtt jeg Han sier jo at hostagsene er i et hus. Så da er det nok et cs_ map. Husker ikke jeg, men det er kanskje cs_mansion. Eller kanskje ikke, det var vel ikke noe gammelt trehus Du kan jo ta en titt her. CS Maps Kanskje du kommer på det hvis du ser navnet. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Åja, glemte det med hostages... Da vet jeg ikke Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Ikke cs_mansion. Det er veldig mørkt også foregår det utendørs, men er og hus med 2 etasjer (muligens en kjeller) Ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå