Bogan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Som misfits fan har jeg av en eller annen merkelig grunn ikke viet noe særlig av min tid til dazig, intill nå sitter å hører på Mother og faenn det er jo drit fett! Noen som har noen fler "nybegynner" sanger av dette geniet å anbefale? Pluss annet snakk om danzig/misfits hadde vært gøy Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Am I Deamon er og ei bra låt. Uten om det er ganske tynt med god musikk fra den karen. Såg han på Hole in the sky i fjord. Var litt moro å sjå når dei spilte mother og Am I Deamon, men ellers var det ganske stuseligt. Virker i grunnen ganske dust heile fyren. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Som misfits fan har jeg av en eller annen merkelig grunn ikke viet noe særlig av min tid til dazig, intill nå sitter å hører på Mother og faenn det er jo drit fett! Noen som har noen fler "nybegynner" sanger av dette geniet å anbefale? Pluss annet snakk om danzig/misfits hadde vært gøy Albumet ''Circle of Snakes'' er veldig bra. Det faller i smak hos mange. Råder deg til å høre igjennom det. Også har vi ''How The Gods Kill'' det er også et bra album. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Virker i grunnen ganske dust heile fyren. Hvordan da mener du? Kjenner han ikke gjennom danzig men kun fra hans tid i misfits... SYnes det er noe spesielt over de... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har lest at han ikkje har så veldigt godt rykte på seg. Lagger vist til ein del bråk. Oppførte seg fint under hole in the sky då. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Thats rock'n roll. uansett mannen drar jo på åra nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå