Destructionz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har ett søppel av ett skjermkort, ett som er Intrigrert i hovedkortet; Intel 82845G. Lurer på hvordan jeg disabler(slår av) det, siden jeg har tenkt å sette inn ett nytt eksternt ett, hvis jeg ikke disabler det intrigrerte på noen måte så vil jo det og det nye krasje. Noen forslag? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det blir automatisk disabla når du kobler på det nye. ikke noe å bekymre deg for Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 gå inn i bios og finn skjermkortet der....disable.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Ja, som loddebolten sier, du må inn i BIOS å deaktivere det der. Kan være vanskelig på noen hk, men tror det skulle gå fint EDIT: Det krasjer ikke, du bare plugger i det nye skjermkortet der det skal, så diabler du det integretrte, og så setter du VGA-kontakten inn i det nye skjerkortet, tror du får bilde der da Endret 5. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Takker for all hjelp ^_^ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det skal heller ikke være et problem å la det integrerte kjøre mens du har et annet tilkoblet. Blir som å ha to vanlige skjermkort i maskinen samtidig. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hva med ytelse? Vil maskinen yte bedre, om bare marginalt, med integrert deaktivert i BIOS? Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hva med ytelse? Vil maskinen yte bedre, om bare marginalt, med integrert deaktivert i BIOS? Hvis du kan disable det integrerte så gjør det ... da får du ihvertfall frigitt RAM'en som brukes av det til noe fornuftig. A. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vil tro at et slikt kort som sagt før vil bli deaktivert automatisk... Satte inn et nytt grafikkort i en gammel Duron 900 maskin en gang, og det var helt uproblematisk... Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vist du er skikkelig "uheldig" så kan det være du må flytte en jumper på hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå