Gå til innhold

Xbox eller data?


FpsStu

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-07-17 20:00, GeCcO skrev:

loewe kan være best, men Philips Pixel pluss eler.no vil nok være bedre på bilde med 2048x1248 eller.no oppløsning, hvis loewe bruker philips bilderør så er ikke philips dårlig da



 

Philips har aldri laget dårlige TV'er, har to stk. selv. Men jeg reagerte da du sa det var verdens beste TV. Den påstanden er noe drøy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-17 19:06, The man! skrev:

Quote:


Den 2002-07-17 14:18, El_PoLLa skrev:

jeg må bare spørre om en liten ting, hva er det som gjør halo så bra?


 

bra gameplay, god historie, god lyd, god grafikk, kjøretøy.

 

 

 

det jeg savnet var drivkraft, jeg bare gikk rundt og KJEDET MEG! hatet det, det var ingenting som hastet, ingenting som var krevendes, bare sulle rundt og skyte ned monstre liksom. var ikke noe action i spillet i singleplayer.

kjøretøyene var kjempegøye i 2 player, og blood gulch banen passet liksom veldig bra sammen med kjøretøyene, men den ghosten skulle vært mye raskere synes jeg.

det skulle vært stats i spillet, bonuser om du drepte 100 aliens med bare hs f.eks. slik som det er i gta3 og mgs2 - har du spilt igjennom spillet engang så har du ikke runnet det. det er masse igjen og gjøre som dogtags, rampage, telefonboks oppdrag osv.

i halo var det ett fett om det var du eller fienden som drepte alle teammatene, jeg tror det var meningen å redde de, men noen vits i det var det ikke i det hele tatt, og det er det jeg synes er så synd.

det som var gøy var at det ikke var en alien som slaktet humans, det var en human som slaktet små redde aliens :smile:, 2 player var kjempegøy men singleplayern var ikke noe bedre enn hva red faction eller serious sam er synes jeg. nå er det jo seff smak og behag om en liker spill eller ikke, men jeg liker tekkentag, tc2, mgs2 og gta3 mye bedre.

Lenke til kommentar

El_PoLLa dine poster er så jæ*** patetiske

ta en titt på game-sites verden over å se på ratings

Halo har fått , tenker pipen hadde hatt en annen tone

hvis den var released til PS2 , postene dine ligner en fanboy wannabe drittunge

 

grow up

 

har selv PC , DC , PS2 , Xbox

og alle har sine sterke sider

 

et par negative ting om Xbox du har glemt El_PoLLa

 

Kan moddes

MoviePlayer den kan kjøre vcd,svcd,divX

Masse EMU's til den snes,mame,atari,genesis,N64 osv osv

XBOX LIVE

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Slk på 2002-07-19 18:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 18:51, Slk skrev:

El_PoLLa dine poster er så jæ*** patetiske

ta en titt på game-sites verden over å se på ratings

Halo har fått , tenker pipen hadde hatt en annen tone

hvis den var released til PS2 , postene dine ligner en fanboy wannabe drittunge


grow up


har selv PC , DC , PS2 , Xbox

og alle har sine sterke sider


et par negative ting om Xbox du har glemt El_PoLLa


Kan moddes

MoviePlayer den kan kjøre vcd,svcd,divX

Masse EMU's til den snes,mame,atari,genesis,N64 osv osv

XBOX LIVE




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Slk på 2002-07-19 18:53 ]</font>


 

halo har fått gode rates overalt ja, hvorfor skjønner jeg ikke. men det er det andre som gjør, og derfor får den gode karakterer, ikke fordi spillet er bra, men fordi folk liker det. jeg driter i om det er en spilltester i usa eller noen andre som liker det. folk har ulik smak, lev med det.

jeg er ikke fanboy av noen konsoll, men jeg er heftig fanboy av visse spill - som er på ps2, men de kunne like gjerne vært på xbox og da ville jeg sittet med en xbox nå og ikke en ps2.

hvilke rates tror du final fantasy 5 ville fått idag? tror du det hindrer meg i og like det spillet? kan nevne flere spill som ports of calls, well of souls og liero som er dritgøye spill som jeg liker selv om kanskje ikke du gjør det.

rates har ingenting og si, jeg liker ikke ett spill - så skal jeg se på rates ifra gaming sider verden over så plutselig like spillet?

jeg bruker konsollen min til spill, om den kan kjøre divx ville jeg ikke brydd meg om siden jeg har pc med tv-ut skjermkort.

btw, hvorfor skulle jeg like halo bedre om det kom til ps2?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 21:08, El_PoLLa skrev:

Quote:


Den 2002-07-19 18:51, Slk skrev:

El_PoLLa dine poster er så jæ*** patetiske

ta en titt på game-sites verden over å se på ratings

Halo har fått , tenker pipen hadde hatt en annen tone

hvis den var released til PS2 , postene dine ligner en fanboy wannabe drittunge


grow up


har selv PC , DC , PS2 , Xbox

og alle har sine sterke sider


et par negative ting om Xbox du har glemt El_PoLLa


Kan moddes

MoviePlayer den kan kjøre vcd,svcd,divX

Masse EMU's til den snes,mame,atari,genesis,N64 osv osv

XBOX LIVE




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Slk på 2002-07-19 18:53 ]</font>


 

halo har fått gode rates overalt ja, hvorfor skjønner jeg ikke. men det er det andre som gjør, og derfor får den gode karakterer, ikke fordi spillet er bra, men fordi folk liker det. jeg driter i om det er en spilltester i usa eller noen andre som liker det. folk har ulik smak, lev med det.

jeg er ikke fanboy av noen konsoll, men jeg er heftig fanboy av visse spill - som er på ps2, men de kunne like gjerne vært på xbox og da ville jeg sittet med en xbox nå og ikke en ps2.

hvilke rates tror du final fantasy 5 ville fått idag? tror du det hindrer meg i og like det spillet? kan nevne flere spill som ports of calls, well of souls og liero som er dritgøye spill som jeg liker selv om kanskje ikke du gjør det.

rates har ingenting og si, jeg liker ikke ett spill - så skal jeg se på rates ifra gaming sider verden over så plutselig like spillet?

jeg bruker konsollen min til spill, om den kan kjøre divx ville jeg ikke brydd meg om siden jeg har pc med tv-ut skjermkort.

btw, hvorfor skulle jeg like halo bedre om det kom til ps2?

 

Hvis det er proffe folk som anmelder og spillet er kjempe bra, så får det god score. Uansett! Selvom grafikken ikke er bra...

 

Når Halo får så mange gode kritikker betyr det nettopp at det er et veldig bra spill, ikke bare at folk liker det litt. Edge har gitt 1010 til 4 spill, et av de er Halo. Det sier mye! Du behøver ikke like Halo, men Halo er et kjempe bra spill...uansett hva du sier!

 

Eneste folkene jeg kjenner som synes det er dårlig er PS2 fanboys. De synes også WRC(?) til PS2 er mye bedre enn Rallisport... Jaja, vær sin smak, vær sin smak.

Lenke til kommentar

Er en stor fan av Halo, og jeg planlegger å kjøpe det snart.

 

Uansett, dette med spill-anmeldelser har El_Polla helt rett i, jeg har likt spill som alle slakter, og jeg har hatet spill som alle gir toppkarakterer. Om et spill er kult eller ikke er subjektivt og varierer fra person til person. Personlig leser jeg nesten aldri reviews av noe som helst, da mange av journalistene runtomkring (jeg vil si de fleste) er fanboys av noe slag, eller lar en haug med ting virke inn på dommen av spillet, som de ikke burde gjort.

 

Nei, prøv spillene før dere kjøper, det gjør jeg med samtlige, selv om det egentlig ikke er helt lovlig. Men, man kjøper da ikke ny bil uten å prøvekjøre først ?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-20 00:24, Fro skrev:

Hvis det er proffe folk som anmelder og spillet er kjempe bra, så får det god score. Uansett! Selvom grafikken ikke er bra...


Når Halo får så mange gode kritikker betyr det nettopp at det er et veldig bra spill, ikke bare at folk liker det litt. Edge har gitt 1010 til 4 spill, et av de er Halo. Det sier mye! Du behøver ikke like Halo, men Halo er et kjempe bra spill...uansett hva du sier!


Eneste folkene jeg kjenner som synes det er dårlig er PS2 fanboys. De synes også WRC(?) til PS2 er mye bedre enn Rallisport... Jaja, vær sin smak, vær sin smak.


 

proffe folk?! spillanmelderne er mennesker akkurat som deg og meg med hver sin ulike smak, meningene deres skiller seg ikke ut mere enn min eller din, og de er ikke guru'er.

om hele jorden hater eller liker ett spill og om de er aldri så "proffe" så gjør det meg ingenting, så lenge jeg liker spillet blåser jeg i hva andre synes - jeg leser anmeldelser, og ofte blir jeg interresert i spill selv om anmelderen ikke likte de og gav dårlig karakter.

jeg mener ikke halo er dårlig, jeg bare synes det er kjedelig. en måtte liksom skape spenningen selv på en måte, tenke i hodet at du måtte stå på å redde teammates så godt du kunne (eller la de dø). jeg er lei fps spill som serious sam, red faction og halo - jeg trenger en pause ifra de. jeg spiller noen andre spill nå og er for hektet på de til og begynne på noe nytt.

at egde gir halo 10/10 og har gitt 3 andre 10/10 sier meg mye om edge :smile:

jeg er nok ps2 fanboy foreløpig, kommer ann på spillene til de forskjellige konsollene.

i en annen tråd sa jeg kass spill jeg liker nå, tenker jeg er ganske alene om og like de :smile: gf4 kortet ruster nok, får tørke bort litt støv ifra det med 3dmark eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg har Xbox og kjøpte nylig halo og må si at det fortjener absolutt ikke en 9 eller 10 av 10.. Kanskje en 7 eller 7.5 toppen. Det var jo alt for kort! Og jeg likte aldri at det kjørte på den lave frameraten. Men seriøst. Jeg hadde forventet mer av et spill som får kritiker ros overalt! Jeg runda det jo på 3 dager eller noe og jeg har ikke den store lysten til å prøve på det vanskeligste.. Tror ikke shootere blir bra på konsoll. Skal bare kjøpe alternative spill som passer til konsoll i fremtiden. Shootere og pcrpg'er passer på pc. Simulatorer, sport, bilspill, fightespill etc på konsoll. Hvis noen er interesert i et nesten ikke brukt halo spill så er det bare å ta kontakt. Vil gjerne bytte i Rallisport Challenge, X-games snowboarding 2002, Oddworld: Munch's Oddysee eller JSRF.. [email protected] . Vet det finnes bruktmarked og sånt, men men. Burde egentlig lage en kjøp/salg avdeling på forumet.

 

/edit: feil i mail adresse osv..

 

[ Denne Melding var redigert av: zimen på 2002-07-21 02:09 ]

Lenke til kommentar

enig, jeg ville gitt det 7 - men kun fordi multiplayern er bra. for meg virker det som om spillanmelderne som roser det ikke har spilt noe annet enn xbox spill eller ikke tar hensyn til andre spill når de roser det.

men det er smaken som teller, om ett spill får 10/10 eller 1/10 sier meg lite, jeg liker nok flere 1/10 spill enn 10/10 spill :smile:.

Lenke til kommentar

Greit at Polla er sær (er sær sjøl jeg...), la nå fyren få ha sin egen mening. Enig i at så lenge et spill er bra, så interesserer det meg midt i ræva hvilken platform det kommer ut på.

 

Alle kan ikke like Halo vettu!

 

 

Et lite inlegg i fanboy-debatten

 

Ole: "SuperDishwasher er dritbra!"

Per: "Syns ikke dèt, fordi [bla-bla-bla-bla]"

Ole: "Er du FULLSTENDIG DUST ELLER!!?!?!?"

 

...spot the fanboy.

Lenke til kommentar

HOLY SHEIT!!! Jeg hadde glemt tråden!!! Tenkte ikke at så mange skulle lese og svare... Jeg har vel gått for en data... Begynt å mode et chieftec kabinett og har kjøpt GTA3, warcraft3, quake3, og mye mer!!! Har rundt 3000kr nå og mangler 10000kr... Gjør vel ikke no, snart begynner skolen (stipend) og i mellomtida jobber jeg... Takk for svar alle sammen!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-24 16:56, El_PoLLa skrev:

alle som ikke liker halo er sær nå ja? hva blir det neste? jeg venter på alle som ikke kjøper xobx er sær...


 

Vel, i øynene til mainstreamen (i mangel av bedre ord) så er du vel litt sær. Det er jo tydelig at folk flest liker Halo veldig godt. Dreiv ikke du å prata om at du liker mange "èn-av-ti-spill" forresten? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-24 20:38, Ratatosk skrev:


Vel, i øynene til mainstreamen (i mangel av bedre ord) så er du vel litt sær. Det er jo tydelig at folk flest liker Halo veldig godt. Dreiv ikke du å prata om at du liker mange "èn-av-ti-spill" forresten? :razz:



 

tja, du kan vel se om du og liker noen av spillene jeg liker. http://www.home.no/victork/spill.html

på hjemmesiden min der kan du laste ned gøye spill som sikkert ville fått 1/10 alle sammen.

folk flest hvor da? innpå forumet her? spillanmeldere som er like seriøse som kinoanmeldere?

Lenke til kommentar

Folk flest er liksom mannen i gata - almuen. Halo er jo liksom flaggskipet til echsbåks, så alle vil jo ha det - eller?

 

Ok, du er kanskje ikke sær, men du har iallefall distinkt smak. Skal teste Liero seinere. Ser ut som en Worms klone, kult.

 

...så du trener Hun Gar Kung fu? Jeg kjenner en som har trent der i over fire år. Rune heter han.

The world is small, and I have big feet...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-24 22:39, Ratatosk skrev:

Folk flest er liksom mannen i gata - almuen. Halo er jo liksom flaggskipet til echsbåks, så alle vil jo ha det - eller?


Ok, du er kanskje ikke sær, men du har iallefall distinkt smak. Skal teste Liero seinere. Ser ut som en Worms klone, kult.


...så du trener Hun Gar Kung fu? Jeg kjenner en som har trent der i over fire år. Rune heter han.

The world is small, and I have big feet...



 

alle vil ha halo, jeg ville kjøpt det fort hadde jeg hatt xbox - men jeg liker gta3 og mgs2 mye bedre enn halo, det er ett bra spill men det er mange som jeg synes er mye bedre. nå sitter jeg med ps2 og misunner de med xbox like mye eller lite som de misunner meg. distinkt smak? jeg liker de filmene og spillene jeg liker liksom.

liero er en worms klone, forskjellen er at 2 spillere kan spille realtime og det er mye gøyere enn og vente på tur.

jeg trener kungfu ja, og ser masse jackie chan filmer :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...