milkshake1 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei. Har ein Subaru Justy SL 85 mod eg har tenkt å freshe litt opp... Så eg lurte på eit par ting... 1. Er det mulig å få det til lit at eg har Lamborghini-oppheng på dørene?? Slik at dei går opp... I tilfelle, kva er det å endre?? 2. Er det nokon som veit om noko styling? Som front,sideskjørt og hekk?? Vist ikkje, er det mulig at polo eller andre bilar ha tilnærma lik styling?? 3. Felgar... må jo sjølvsagt ha felgar på bilen... tenkte på 15" eller 16" Nokon som har nokon tøffe 15" eller 16" til salgs med lavprofildekk?? 4. Senking.. Nokon som veit m de går ann å få tak i senkesett til bilen?? eller om nokon har noko til salgs.... 5. Turbo.. Er det mulig å få turbo nedi ein slik bil?? I tilfelle, kva er det som må gjerast osv... Håpar dykk på forumet kan hjelpe... heheh... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 1. De setta du får kjøpt koster mellom 10 000 og 30 000, så det er ikke lønnsomt... Du kan jo lage noe selv da 3. Du må ha 4x100 på den tenker jeg, så sjekk finn.no eller lignende hvis du vil ha brukt, eller nærmeste dekkforhandler.. 4. Sjekk diverse dekk/styling forhandlere 5. Kommer ann på hvor mye den har gått... Men en liten renovering skader nok ikke hvis den har gått lite. Helrenovering hvis den har gått mer enn 100 000-150 000... Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 1. De setta du får kjøpt koster mellom 10 000 og 30 000, så det er ikke lønnsomt...Du kan jo lage noe selv da 3. Du må ha 4x100 på den tenker jeg, så sjekk finn.no eller lignende hvis du vil ha brukt, eller nærmeste dekkforhandler.. 4. Sjekk diverse dekk/styling forhandlere 5. Kommer ann på hvor mye den har gått... Men en liten renovering skader nok ikke hvis den har gått lite. Helrenovering hvis den har gått mer enn 100 000-150 000... Ok. Lamborghini-dørene tenkte eg ikkje kosta så mykje, men den gang ei... hehe Er 4x100 på den ja... ET45 orginal... veit ikkje om eg treng akkurat 45 eller om eg kan bruke felgar som har 30,35,40 osv.... Bilen har snart gått 100 000 km...så blir vel helrenovering da... kva blir gjort då?? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Skal ikke være være for vrient å sveise noe selv... Hører stadig om folk som gjør det. Er jo egentlig bare å lage noe som går opp i stedet for ut for å si det sånn da Husker ikke helt hva som kan gå av innpress, men kan vike litt fra standard mål! Kan være det holder med "halvrenovering" da. Da er det bytte av litt pakninger, porting og polering + litt mer smått... Men regn med hvert fall doble prisen av bare turbo'en, da du må ha wastegate, (burde ha) turbotimer, slanger +++ Lykke til i hvert fall Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei.Har ein Subaru Justy SL 85 mod eg har tenkt å freshe litt opp... Så eg lurte på eit par ting... 1. Er det mulig å få det til lit at eg har Lamborghini-oppheng på dørene?? Slik at dei går opp... I tilfelle, kva er det å endre?? Glem det, det vil kreve utrolig masse arbeid og enormt med kunnskaper og håndlag. Sett på noen fine felger og shine den opp, mye av dette du snakker om vil koste fryktelig mye penger som antagelig vil være bedre og spare til din neste bil. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hjemmemekka lambo-dører får du tvilsomt godkjent, pluss at det trolig kommer til å se ganske harry ut på en slik bil, dessverre. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Bruk penger på felger og lakk i steden, puss den opp.. Lambo dører er som opus sier, du vil aldri få det godkjent i Norge, de er ganske konservative kan man si.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hjemmemekka lambo-dører får du tvilsomt godkjent, pluss at det trolig kommer til å se ganske harry ut på en slik bil, dessverre. Lambo-dører er blodharry på de fleste biler Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Hjemmemekka lambo-dører får du tvilsomt godkjent, pluss at det trolig kommer til å se ganske harry ut på en slik bil, dessverre. Lambo-dører er blodharry på de fleste biler Det at det er så harry så gjer det så utrulig tøft å ha det... er jo tross alt da alle ser på deg... hehehehe Har satt i anlegg i bilen, så no er det bass bass bass bass... hehe... heile bilen ristar.... MORO... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå