Gå til innhold

Lage en delt blokk ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig trådstarter har fått høre dette før, men hva med å LÆRE PHP SELV eller iallefall prøve på det, så kan vi heller hjelpe til på veien. Jeg har aldri hatt inntrykk av at verken WDS- eller PHP-forumet er forum der man helst ber om ferdigløsninger uten å vise vilje til innsats selv.

Ferdigløsninger finner du på hotscripts.com. Forumet er for å hjelpe folk som viser litt innsatsvilje selv. :roll:

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
  Lokaltog skrev:
Har i så fall et spørsmål tilbake (som du strengt tatt burde forklart mer om i første post), og det er hva i all verden en "delt blokk" er for noe.

:eek:

Kunne ikke blitt mer enig. En "delt blokk" kan være alt fra en bombet boligblokk til en skriveblokk som læreren rev i stykker. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
  mr messenger skrev:
hehe.. Kan dere ikke PHP da? En blokk er f.eks en forumblokk evt.

En delt blokk er noe som inneholder f.eks to ting som f.eks artikler og nedlastninger.

skjønner?

Men herregud da mann (unnskyld).

En blokk har ikke noe med PHP å gjøre ut fra slik du forklarer. Dette har med design å gjøre, altså HTML + CSS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
  Lokaltog skrev:
Jeg er fortsatt ikke sikker på hva du mener. Er det mulig å komme med eksempler også kanskje? "Forumblokk"? :dontgetit:

Tror kanskje han mener at noe blir delt i "blokker", og så står det noe i en blokk og noe annet i den andre. Noe slikt som menyen i HW.NOs forumskin du mener? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Siden han sier han "kan" dragonfly/cpgnuke (går det ann å "kunne" det?) så tror jeg at han mener en php-kode som blir som en addon. Annbefaler deg å se her: www.pitcher.no

Pitcher er en Norsk supportside for cpgnuke/dragonfly.

Det du snakker om er egentlig ikke vanlig php siden du må skreddersy kodene etter mønstrene cpgnuke/dragonfly er bygd opp på. Hvis noen hadde skrevet deg en kode, måtte de nesten ha brukt cpg/dragon for å kunne sette seg inn i strukturen.

Vet det finnes mange fine "forumblokker", "Downloadsblokker", "artikkelblokker" og lignende på pitcher.no eller cpgnuke.com siden jeg selv har brukt cpgnuke (Var meget bra.)

Edit: WOHOOO innlegg nr. 100!!! :w00t:

Endret av ett
Lenke til kommentar
  Lokaltog skrev:
Mulig trådstarter har fått høre dette før, men hva med å LÆRE PHP SELV eller iallefall prøve på det, så kan vi heller hjelpe til på veien.

Hehe, du Lokaltog: Er det semantisk riktig å øke skriftstørrelsen og lage fet tekst for å understreke noe? :p

(for de som ikke vet det; Lokaltog er en av de som har oppdaget fordelen ved å programmere riktig, og alltid er på hugget om noen bruker utdaterte tags eller feil css...)

---

mr messenger: Er du ute etter en boks der det står de siste innleggene fra et forum? I såfall, hvilket forum er det? Programmert selv? Eller IPB, phpBB eller lignende? Hvis det er designet du funderer på, besøk WDS-forumet. Hvis ikke må du gi litt informasjon om hva du skal oppnå, så skal hvertfall jeg hjelpe deg litt på vei, så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Unskyld meg her, men syntes du rett og slett bare virker helt teit jeg mr_messenger :shrug:

Og om du trenger suport til en portal som du snakker om så er egentlig ikke dette rette stedet og spøre tror jeg.. Tar jeg ikke helt feil er denne delen av forumet ment for dem som programmerer selv i php.. og trenger hjelp til sine script etc.

Som nevt over her kan du sikkert få mer hjelp på pitcher.no.

Du er også utrolig dårlig på og forklare problemet ditt så da kan du ikke regne med og få den hjelpen du er ute etter :) Og utifra hva jeg har skjønt så har dette faktisk ingen ting med php og gjøre!

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...