Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hei! Jeg og -FriedDude- her på forumet kom opp med en litt fiks ide om at vi kanskje skulle ta initiativet for at alle fra hw.no \ok.no på TG2006 skal sitte sammen på en stor rekke? hadde vert litt kult å møtt hverandre osv... det jeg lurer på er om det er stemning for noe sånt? Endret 5. mai 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jupp er med på det jeg da Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) her kommer clvn's fantastiske liste over hva som er lurt og ha med seg på TG: Personlige eiendeler: Partyticket.net-kortet Bankkort penger Matpenger billetten <- Viktig Hygiene: Håndkle Sjampo Deo Medisin (Er diabetiker ) Tannbørste Tann-krem Klær 4 par sokker 1 genser 1 bukse 3 teskjorter 4 boxere 2 håndkler 2 hansker Mat Boksflasker (10*1,5l) Fun saft "ice tea" 1/2 liter 1 bollepose 1 pakke kjeks 1 pølser (til grilling) 1 pakke lomper 1 pakker paracett / ibux 1 pakke rundstykker 1 tube med mexicana-ost 1 pakke med noe pølse-påleg Påskeegg <- Viktig Elektriske Ting: mini-Kjøleskap (trekker bare 50w.. Ikke drep meg tongue.gif ) skjerm hoved-pcen mus tastatur brenne dvd'er Nettverkskabel * 2 Forgrener skjøteledning cd mappa mi (win xp, drivercder, linux+++, penneturs til cder extra ide-kabel vga->dvi plugg mini-dv-cammet mitt FireWire kabel extra sett strømkabler headsett Barber-maskin mobillader mobiltelefon Annet: Musematte "fizz keeper" Gaffa/fryseteip* maxbo bag Sovepose liggeunderlag (eventuelt oppblåsbar liggeunderlag) pute** ------------------- Forklaring: * Dette er viktig at dere tar med, fordi kantene på bordene er veldig spisse... Har sett folk ha store gnagesør før pga det.... ** For de som foretrekker å våkne opp med et sjakkbrett-lignende annsikt fordi man har sovna på tastaturet kan dette sløyfes Er og diabetiker... Ice tea?? Blodsukker rett vest?? Endret 5. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Foreta et søk på "TG-rekka" eller liknende.. Dette har vært gjennomført flere år nå Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ok.. men tenkte og starte den tidlig i år da Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 det finns en sånn tråd! hvis dere har orket å søkt på forumet så har dere sett dette! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ærlig talt, er ikke dette litt vel tidlig? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Om det skal legges opp en HW.no rekke så bør dette taes i samarbeid med noen som har litt peil på slikt, med tanke på registrering osv, fikk for meg at det var mye rot med dette på årets party.. F.eks at dere bruker ett billettsystem, hvor billetten til HW.no rekken er gratis, men så får man hvertfall registrert folk med navn og adresse. Og kanskje en mulighet til å bestille t-skjorte i samme slengen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 det kan jo eventuelt avtales med ledelsen i sin tid, men for øyeblikket er vi bare ute etter å finne ut om det er stemning for det? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 seff er det stemning for det. Vi bar jo 3-4 hele halve rekker i år. Og tviler på at det blir noen mindre i år. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Rekken har jo vært der hvert år, og regner nok med at gjengen som har ordnet i alle år også kommer til å fortsette med det. Rekka i år var vel på 150 pers? Endret 6. mai 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 HW-rekken har eksistert der hvert år, og neste år kommer ikke til å være et unntak. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvordan finner man ut hvor den er da ? (blir vel nevnt men.) Jeg er klart med på HW/OK rekken, første år på tg Men det er jo leeenge til da.. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg er med! Første året på TG for meg å...Skal bli gøy! Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg er med! Første året på TG for meg å...Skal bli gøy! eg og .men når er tg år ? kva er aldergrensen får hw rekka? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 tror ikke det er noe aldersgrense... tg er i Påskeferien Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det er for tidelig å sette opp en sånn tråd nå.. Vent til høstferien elns, da er det fort mye mindre tid igjen. Ellers så spår jeg en dyster fremtid om denne tråden Er og diabetiker... Ice tea?? Blodsukker rett vest??Det er da light-produkter Uansett så ble det nesten ikke noe saft på meg i år.. Jeg og et par andre har så smått begynnt å tenke på å lage et sykt hyllesystem til tg neste år. Men vi venter en stund til med å lage en tråd om det, for ellers vil den antagelig dø Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 LoL! dere har ikke mekka rekke til TG 2007 å a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå