bjovas Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Litt om oss: Etter å ha vært den norske klanen som klarte det lengste strekket med BF1942 (Desember 2002 til februar 2005), har vi nå tatt en pause. Nå roer vi ned, samler krefter, og gjøre oss klar til releasen av Battlefield 2, som ventes i juni. Derfor vil vi allerede nå begynne å finne ut hvem som er interessert i å være med når vi igjen går ut i strid! GPS.C i aksjon er en gjeng som spiller for å ha det gøy, men vi spiller også for å vinne! Taktikk og samspill er hva som skiller klinten fra hveten under press! Det sosiale aspektet er også veldig viktig. Med jevne mellomrom samler vi oss over en øl og annen bonding, noe som bidrar til et godt miljø. På slike samlinger legger vi også vekt på å sosialisere oss med andre klaner og gamere der dette er mulig. :wub: Så hva forventer vi av deg! 1. Kom glad! Du må være hyggelig og moden, og dele vårt syn på at gaming er noe man gjør for å ha det moro, uansett om man vinner eller taper. 2. Vær aktiv! Du må være innstilt på å spille ca 2 kamper i uka i gjennomsnitt, og vil du ha mer enn det, så ordnet vi det og! 3. Aldersgrense 18 år. Denne er obligatorisk i denne omgang. 4. Skrik ut! Du må ha utstyr for voicecomm, og ellers alt som kreves av software og hardware. 5. Vær en lagspiller! Du må være innstilt på at når taktikken blir skissert opp, så forventes det at du gjør som du blir fortalt. Sånn vinner man kamper, primadonnanykker er lite tolerert! Hvordan kan du så bli medlem? Send oss en mail på [email protected]! Det vi er interessert i å vite om deg er ting som alder, hva slags type du er, både som person og spiller. Hva ønsker du å få ut av klanspilling, og hva tror du at du kan tilføre oss? Det er fremdeles noen måneder til vi regner med at det blir aktuelt med kamper i BF2, så vi håper jo å få spilt en del kamper for å finne ut av hvordan vi fungerer som et lag. Aktuelle spill er da f.eks BF1942, DC, BFV eller POE. Viktige lenker: Hjemmeside Up North Battlefield.no Endret 5. mai 2005 av Ghadafi Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Bump, vi har fått mange flotte rekrutter, men for rette vedkommende er det muligens plass fremdeles! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er desverre bare 16, men hvis dere noengang setter ned aldersgrensen så er jeg med Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvor gamle er dere som spiller?? Ser att dere er over 18, men ikke hvor mye over Har bestilt bf:2 for lenge siden, og blir det så bra det ser ut, så blir det muligheter for mange timer foran skjermen ......... Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Vi er i alderen 17-31, sikkert 23-24 i gjennomsnitt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Skulle gjerne vært med jeg, men er desverre bare 16, 17 om en og en halv måned. Men som sagt over. Hvis dere noen gang setter ned aldersgrensen kan det godt hende at jeg blir med. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 er hypp på å bli med i BF clan jeg og, å blir 18 til sommeren.. vi får se om jeg sender en mail Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Kom og prat med oss på #gps.c @ quakenet Aldersgrensen går forresten an å tøye for ok folk. (kanskje) Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 pokker og, er bare 11 (sikkert den yngste på Hw.no som spiller BF2...) og har ikke noe VOIP. Men er meget aktiv, spiller gjerne 2-3 runder daglig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå