LaStrada Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nei, en mulighet kan du lese om her, i min egen tråd. Link Men det er en "dårlig" måte. Her vil du få elendig ytelse, men er bra nok hvis du bare vil teste OS X. Men hvis du vil ha et "rent" OS, altså ikke et program som kjører i windows / linux, må du ha mac. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Emnetittel sier det meste Du kan bruke emulatoren PearPC for å kjøre Tiger på Windows eller Linux, men for å gjøre det trenger du i tillegg Panther (10.3). I tillegg kjører ikke PearPC veldig raskt, men på ca 1/12-del av den vanlige prosessorfarten din. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Dette går som en nødløsning om man bare skal prøve, men vil gi veldig dårlig ytelse samme hvor tøff maskinen din er. Et tips er å dra til nærmeste Apple forhandler om man er nysgjerrig på hvordan ting virker, de pleier å være veldig behjelpelige Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg tror ikke jeg får til Mac OS siden det er PII 447mhZ prosessor og 128ram Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg tror ikke jeg får til Mac OS siden det er PII 447mhZ prosessor og 128ram Går helt fint det. Tar bare noen dager å installere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå