Yois111 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei! Jeg har en pc med en FX cpu, x800 pro skjermkort og to crt skjermer. Jeg har lest guiden om oppsett med dual/trippel skjermer men det jeg er ute etter er hvordan jeg kan få kjørt to forskjellige brukere(windows profiler) fordelt på de to skjermene jeg har med en og samme pc? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det du tenker på, går ikke på din PC. Det finnes firmaer som utvikler PC'er med doble inntak for skjerm, mus og tastatur, som kan kjøre to brukere samtidig, men dette er spesiallagde maskiner såvidt jeg har forstått. Er ikke 100% sikker på dette, men er ganske så sikker Kanskje noen andre vet mer. Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 vmware vil ligne på det du beskriver Lenke til kommentar
Yois111 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 MrMarbles: Kansje jeg forklarte meg litt dårlig, men planen er å bare ha tilkoblet en mus og et tastatur, men å kunne kjøre to brukere samtidig, en på hver skjerm der jeg kan med et tastetrykk bytte mellom brukerene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 denne kan du bruke..... Stardock Think Desk Multiplicity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå