bokhylle Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei! Jeg skal ha ny musematte og lurer på hvilken? Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Raziel2p Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Bruker Steelpad S&S, syns den er helt utmerket - men det kommer an på hva du liker, fUnc sUrface er litt glattere, Icemat antageligvis enda glattere enn det igjen. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har en laser mus fra dell bare Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=101114&cks=PRL Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvilken mus har du og hvilke krav setter du til musematten? Stor/liten, glatt/ru, tøy/glass/metall? Har blant annet func og q-pad selv. Liker du tøymatter kan q-pad helt klart anbefales Lenke til kommentar
M4c Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvis du vil ha en stor og musematte, og ikke er en hardcore gamer, kan denne annbefales. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Burde jeg kjøpe denne? Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Litt vanskelig å si før du svarer på spørsmålene mine lenger oppe. Det der er uten tvil en meget bra musematte, men vurder heller midisense versjonen med mindre du har svært liten plass på skrivebordet. Har den selv, og for meg er den akkurat passe stor. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Fant ut at jeg trenger Gamer Mus å. Da trenger jeg en bra mus og musematte? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Gamer musematter er oppskrytt. Denne er god nok i massevis. Det finnes også billige musematter med både glatt, og ruglete side. Genius Mouse Pad er og anbefale. Kan seriøst ikke kjenne forskjell mellom den og en hardcore gamermatte. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) razer diamondback + q-pad (mid eller lowsens) er vel en bra kombinasjon ville jeg tro Endret 6. mai 2005 av Sandiz Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg kan ikke ha så veldig stor matte da Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 JEG ville ikke kjøpt Icemat vertfall. Samme med Steelpad. For det første, bråker de en del, og for det andre er de ikke noe gode. Selv har jeg en simpel musematte fra ikea til 10kr som er helt utmerket. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg vil anbefale deg Corepad fra microplex.no! Den er akkurat passe stor, utrolig digg å bruke og veldig bra underlag! Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sitter her med logitech MX510 og func 1030 surface. passer veldig godt sammen. Snur matten etter hvordan jeg føler jeg trenger den. Kjøp heller mx518 som mus, siden den er med nyere teknologi og er bedre Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Kan ikke ha større matte enn 25cm bredt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 RaZer DB Plasma og Corepad Magna @ databutikken.com Bra kombinasjon, bruker det selv for øyeblikket. DB Plasma Selv har jeg ikke prøvd denne matten, men den skal være veldig bra: Razer eXactmat Corepad Magna Lenke til kommentar
terje_olsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg bruker baksiden av en a4-notatblokk. Den funker helt perfekt! Og så er det så lett å notere ting jeg kommer på underveis! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Q-PAD beste matta jeg har hatt. Hatt Func, Steelpad 4d, Icemat men ingen slår Q-Pad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå