huf Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 hvor kan jeg handle hjul(4 stk)som jeg kan bytte ut med de 4 "føttene" som er der fra før på mitt chieftec dragon midi tower? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Er ikke sikker, men jeg tror ikke det finnes hjul som er lagd til å sette på chieftec kabinettene! Du må nok modde litt Bare kjøp normale små hjul som du sikkert finner i en engros butikk ! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 http://www.microplex.no har noen hjul som du kan sette på trur jeg. Edit: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=CASTERLUX <-- laga for addtronic kabinetter men funker vel på et chieftec også!? _________________ __________ PumpAction [ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-07-11 15:54 ] Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 jeg vet ikke om de passer, men det hadde vært greitt å visst om noen har hjul på sitt chieftec kabbis i hvert fall! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 hmm! hva skal du med hjul til da ? bare lurer lissom :smile: for det første så vil jeg ikke anbefale å trille den kassa di, trille = vibrasjoner = ødelagt hardware :smile: og setter du den i fra deg feks på et lan så er det jo lett for den å trille sin vei da hehe,men det er jo opp til deg da :smile: hvis jeg får lov til å anbefale noe så vil jeg foreslå kransa shims ringer med gummi under eller litt tykke gummi pads som du kan lakere eller no , da forplanter ikke vibrasjonene seg og kassa di blir roligere. but`s that me thoe :smile: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg har hjul på mitt chieftec server dragon! Jeg kjøpte de på clas-Ohlson og festa de med putetape. Det funker elegant.... Få emailen din så sender jeg bilde... Triller rundt på lan Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Den 2002-07-11 23:26, DJ-Sonic skrev:.. trille = vibrasjoner = ødelagt hardware ... Jeg tviler ikke på at det stemmer, men jeg lurer på hvordan? Har aldri hørt om noen som har fått ødelagt hardware pga av vibrasjoner. Og det eineste jeg kan tenke meg til er at plata HK'et et festa til vibrerer så hardt at HK'et brekker. Eller at du har så tung kjøler på noe at den river seg laus og tar diverse med seg. Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Man triller jo seff ikke på asfalt da!!! Bare på glatte fine innegulv Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 ja man kan jo lure da , jeg tengte mere på hd`s og sånne tingen jeg da , de tåler jo så lite lissom, men ikke vet jeg men det hørest jo litt logiskt ut da :smile: nei de selger jo maskiner med hjul på så da er vel det tatt i betrakting da hehe Det går jo an å spøre og lure litt da gutter :smile: jeg har vert på en del lan og slikt og jeg har sett hvordan enkelte behandler sakene sine og jeg må bare si at det er et under at maskinene demmes i det hele tatt virker , så joa de tåler nok en støyt :smile: ps. bare husk å sette på hjul låsene da LOL Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 det må vel gå ann å finne hjul i møbelbutikker som fører kontor stoler. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 alle harddisker som selges i dag har automatisk parkering av skrivehode, så det skal noe til å få ødelagt HD av å trille rundt :razz: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Clas-Ohlson, Biltema etc. har slike hjul. Koster 10 - 15 kroner pr. stk. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 14:10, xthal skrev:alle harddisker som selges i dag har automatisk parkering av skrivehode, så det skal noe til å få ødelagt HD av å trille rundt :razz: korrekt, men det er fortsatt en liten sjangs for at noe annet tryner...for eksempler cpu kjøler'n kan dette av, miste feste litt, kanskje til og med mose kjerna...akkurat det siste er vel drøyt, men man tar da ikke sjangser med sin elskede burk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå