Gå til innhold

hjul til chieftec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm! hva skal du med hjul til da ? bare lurer lissom :smile: for det første så vil jeg ikke anbefale å trille den kassa di, trille = vibrasjoner = ødelagt hardware :smile: og setter du den i fra deg feks på et lan så er det jo lett for den å trille sin vei da hehe,men det er jo opp til deg da :smile: hvis jeg får lov til å anbefale noe så vil jeg foreslå kransa shims ringer med gummi under eller litt tykke gummi pads som du kan lakere eller no , da forplanter ikke vibrasjonene seg og kassa di blir roligere.

but`s that me thoe :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-11 23:26, DJ-Sonic skrev:

.. trille = vibrasjoner = ødelagt hardware ...

Jeg tviler ikke på at det stemmer, men jeg lurer på hvordan?

Har aldri hørt om noen som har fått ødelagt hardware pga av vibrasjoner. Og det eineste jeg kan tenke meg til er at plata HK'et et festa til vibrerer så hardt at HK'et brekker. Eller at du har så tung kjøler på noe at den river seg laus og tar diverse med seg.

Lenke til kommentar

ja man kan jo lure da , jeg tengte mere på hd`s og sånne tingen jeg da , de tåler jo så lite lissom, men ikke vet jeg men det hørest jo litt logiskt ut da :smile: nei de selger jo maskiner med hjul på så da er vel det tatt i betrakting da hehe Det går jo an å spøre og lure litt da gutter :smile:

jeg har vert på en del lan og slikt og jeg har sett hvordan enkelte behandler sakene sine og jeg må bare si at det er et under at maskinene demmes i det hele tatt virker , så joa de tåler nok en støyt :smile:

ps. bare husk å sette på hjul låsene da LOL

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-12 14:10, xthal skrev:

alle harddisker som selges i dag har automatisk parkering av skrivehode, så det skal noe til å få ødelagt HD av å trille rundt :razz:

korrekt, men det er fortsatt en liten sjangs for at noe annet tryner...for eksempler cpu kjøler'n kan dette av, miste feste litt, kanskje til og med mose kjerna...akkurat det siste er vel drøyt, men man tar da ikke sjangser med sin elskede burk :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...