Gå til innhold

Noen erfaringer på Elitegroup G900?

Anbefalte innlegg

Hvis du leser innlegg om Elitegroup her på forumet vil du kanskje forandre mening...

Jeg har en Elitegroup 551 nå, hadde en Elitegroup G900 (solgte) og har nå også en Dell I9300.

Første ting først, Multicom... Jeg får svar på mail derfra i løpet av minutter, sende inn en harddisk til bytte, hadde ny i postkassa etter to dager..... Fikk knapp gratis til tastaturet på 551, tok en dag.... Er veldig fornøyd med servicen på multicom og de har fine priser.

Når det er sagt... tro meg, en dell er verd pengene framfor en elitegroup, bedre batteri, mer solig kasse, mindre problemer. På min 551 har skjermkortet svidd seg, kan ikke kjøre directx avhengige program eller spill, derfor jeg sitter med en i9300 nå.... helt genialt at butikken gikk konkurs en måned etter kjøp å da.... :thumbdown:

G900 var en kratig fin maskin, men ble altfor varm, for lite batteri og for mye støy.

Ihvertfall når det skal brukes på skole.... :nei:

Har hørt mange problemer om Elitegroup maskiner, og har hatt det selv, men jeg har en kamerat som kjøpte 551 samtidig som meg og aldri hatt problemer med den... kanskje det bare er meg.... :whistle::hmm:

Men jeg syns Elitegroup maskiner har tastatur og batteri, eller kan det være gode maskiner med litt flaks. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...