Akira Kurosawa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Selvportrett nr. 1 Fikset på kontrastene All kritikk mottas Selvportrett nr. 2 Har flere lignende bilder men dette er det beste. Kritiser i vei Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bilde 1: Uttrykket i ansiktet kan vekk litt nysgjerrighet. Men ellers er bildets komposisjon meningsløs. Det er alt for mange unødvendige elementer. Det ser mer ut som et illustrasjonsfoto til en eller annen artikkel. Bilde 2: Dette har bedre komposisjon og kan fungere alene. Men du har for mye rot i bakgrunnen. Lampa, og flekkene ville jeg klonet vekk. Spesielt lampa trekker oppmerksomhet, uten å bidra til bildet på noen måte. Bildet minner også om en scene fra Pink Floyd: The Wall. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ganske enig med JBlack. Bilde2 likte jeg best, men som nevnt lampa er i veien og kanskje litt for mye utbrent på magen. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Jeg synes disse bildene er ganske mye bedre enn de du har vist fram tidligere. Litt for mye rot og de aller lyseste partiene er litt for utbrente. Jeg tror mindre dybdeskarhet hadde hjulpet noe. Endret 10. mai 2005 av Kristallo Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 bilde en var litt komisk.. ser ut som et babybilde eller noe sånt. Vanskelig å forklare helt. Hylla ødelegger alt. bilde to var tøft. Men jeg føler det mangler litt atmosfære.. f.eks. om du satt i stolen i et landskap med havet i bakgrunnen eller noe sånt, you get the drift. Lampa ødelegger litt. Hadde vært tøffere om den sto foran og lyste deg i ansiktet, som et forhørslys f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå