Fl@meboy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei folkz! Jeg lurer bare på hva som egentlig er forskjellen på en X-box og en X- box silver, noen som vet hva som er det? Utenom fargen Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det skulle vist være bedre grafikk på crystall Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 aha.... har en crystall her og lurte på forskjellen Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det skulle vist være bedre grafikk på crystall Da tror jeg du må se over hjemmeleksen en gang til gitt! Ikke noe poeng i å spre tullball! Men for å svare på spørsmålet ditt; de er helt like, annet enn utseende da. Men crystal fås kun i v1.6 og 1.6b om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det skulle vist være bedre grafikk på crystall Da tror jeg du må se over hjemmeleksen en gang til gitt! Ikke noe poeng i å spre tullball! Men for å svare på spørsmålet ditt; de er helt like, annet enn utseende da. Men crystal fås kun i v1.6 og 1.6b om jeg husker riktig. det stemmer..bare kosmetisk og fw endringer fra den vanlige xboxen! Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fra Faqen: "Crystalversjonen er en helt vanlig Xbox, det er ingenting annerledes med den enn fargen. Så du må også sjekke versjonen om du har Crystal, de finnes ihvertfall i v1.4 og v1.6/b." Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei folkz! Jeg lurer bare på hva som egentlig er forskjellen på en X-box og en X- box silver, noen som vet hva som er det? Utenom fargen for all del: skriv xbox, ikke x-box!!! ..så, x-b-o-x sammenhengede uten bindestreker! Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 for all del: skriv xbox, Skal du først pirke så heter det Xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå