tigergutten Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Er på jakt etter et bra tips av våpen til en druid midt på 30 tallet (staff, ett hånds mace eller tohånds... gjerne en bra offhand ting til å bruke ved bruk av etthåndsvåpen)... Noen gode tips til meg?? Bruker for tiden: Crescent Staff Har sett litt på Illusionary Rod, men lurer på om det er lurere å gå for en kombinasjon av etthåndsmace og offhand, eller kanskje en god tohåndsmace Endret 5. mai 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Har sett litt på Illusionary Rod, men lurer på om det er lurere å gå for en kombinasjon av etthåndsmace og offhand, eller kanskje en god tohåndsmace Fikk denne i dag, enkel å få tak i hvis du får med deg ett par høy lvl rogue/druid (lvl 50 +/-) siden man da kan stealth'e helt fram til bossen som dropper den. Anbefales! Ellers kommer det jo ann på om du skal gå/er feral eller balance/restoration, da du sikkert vil ha mer bruk for streangth/stamina osv. som feral enn som balance/restoration der intellect og spirit er viktigere. Hvis du er balance/restoration er vel Illusionary Rod et godt valg med tanke på tilgjengelighet. EDIT: La til et bilde av meg med Illusionary Rod. EDIT2: Har forresten sett flere lvl 59/60 mages/druids med denne, så den er nok ikke alt for ille Endret 5. mai 2005 av eMPea Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Warden staff er jo ganske bra for druids, etter som at den armor bonusen på staffen blir ganske høy når har dire bear. men på den levelen du er nå så er nok illusionary rod det beste valget. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Den er jo veldig lett å få tak i! =) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 lvl 60 mage med illusionary? HAHA...... sier ikke mer Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har også sett det ofte, level 60's med den. Ler så jeg pisser på meg hver gang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er selv lvl 40, og labber rundt med Mograine's Might. Tok SM en god del ganger i går i hop om å få Illusionary Rod, men duden droppa dagger og shoulderpads de fleste gangene, og den ene gangen Illusionary Rod kom opp vant en annen kar den. Men jeg klager ikke, SM er flott sted for loot og xp. Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Lar det seg gjøre for en lv36 druid å stelthe seg fram? Jeg får sikkert med meg en lv60 rogue kompis, så doan er nok kleine problem. Men spørsmålet er om jeg klarer å komme frem til ham, eller om vi må knerte hver forbanna mob på veien, i fall spørs det om jeg gidder å mase på ham for å si det slik. Videre hører jeg at dropraten som sies å være rundt 33% på Thottbot er overdrevet betydelig. Noen erfaringer der? Den hadde gjort seg meget bra på ryggen Lenke til kommentar
Omar Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ta library delen av SM med en vanlig gruppe. Du får sikkert en gruppe på lvl 35. Det tar kanskje rundt 30min å komme seg in til bossen. Før var han drit lett, men jeg har hørt at han kaller inn to monker også nå, det gjorde han ikke før. Men han er sikkert ikke vanskelig å ta. Jeg har vel tatt han rundt 6+ ganger, og han droppa illusionary hvertfall halvparten av gangene. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg er druid i level 35 nå, og jeg bruker http://thottbot.com/?i=3503 Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Illusionary rod. UTEN tvil d beste du kan ha på din lvl. Noen som sier noe annet har ikk epeiling. Slik er d bare. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg kjører staff (Illusonary Rod http://thottbot.com/?i=3228 ) frem til jeg får Hypnotic Blade (http://thottbot.com/?i=4015) eller denne: http://thottbot.com/?i=7662 sammen med off hand som jeg får i reward i SM (Horde).. Lenke til kommentar
Locutus_NOR Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Et tips, last ned Stancesets og Weaponswitch Så kan du automatisk bytte mellom en stav med + på healing og/eller +int i caster form og 2H mace med +str og stam i bjørn/katteform. Funker fint! Du må ha begge addonsene for at det skal fungere. Endret 6. mai 2005 av Locutus_NOR Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Bukker og takker for alle svar... kjempe gode tips. Merker at staff er et av de bedre alternativene (og også mest brukte)... var ikke dum den med armor 280 armor *180% i bearform Har restoration/feral kombinasjonen... skal se om jeg ikke klarer å få med en kar og to fra guilden og snike litt rundt klarer jeg (som er druid og ikke har lagt noe spez med poeng ut på "sniking" (hehe, husker det skikkelige ordet) å snike meg helt inn til bossen da? Locutus_NOR: takker for tips, hadde ikke vært så dumt å ha to sett, har nok av plass for tiden. Limited_Edition: ikke så dumt med +15 i spirit... har allerede masse i spirit (høyt prioritert) NightKeeper: Hand of Righteousness, hvordan fungerer "Increases healing done by spells and effects by up to 15"? Er det slik at om jeg heal`er 1000 i gjennomsnitt så legges 15 på?? Da er det jo sinnsykt lite... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 jepp, du vil heller ha "increases healing by X %"... da følger prosentsatsen utviklingen din mer... Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Når jeg spillte min druid hadde jeg alltid 2 våpen med meg. Ett når jeg var solo, og ett for grupper. Solo brukte jeg denne: Blanchard's Stout Veldig bra i kombo med bear eller catform. Og bedre dps enn en stav kan gi deg solo! Ellers brukte jeg den SM staven når jeg var i grupper som healer. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Et tips, last ned Stancesets og Weaponswitch Så kan du automatisk bytte mellom en stav med + på healing og/eller +int i caster form og 2H mace med +str og stam i bjørn/katteform. Funker fint! Du må ha begge addonsene for at det skal fungere. Kan jeg bare legge inn våpen her?? Det er jo 6 slot`er.. men får ikke til å legge inn kappe, hansker o.l. her ?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Når jeg spillte min druid hadde jeg alltid 2 våpen med meg. Ett når jeg var solo, og ett for grupper. Solo brukte jeg denne: Blanchard's Stout Veldig bra i kombo med bear eller catform. Og bedre dps enn en stav kan gi deg solo! Ellers brukte jeg den SM staven når jeg var i grupper som healer. fint at den har lvl req. sånn ca 10 lvls over det han sier han trenger... ellers meget fin mace :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå