mobil_jenta Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei!! Jeg har nå en Sony Ericsson Z600, men kunne veldig gjerne tenkt meg å kjøpe en ny mobil. Syns ikke SE Z600 er så bra. Jeg har tenkt litt på SE K750i. Men vet ikke helt. så jeg trenger hjelp fra dere... Dette er det jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, den trenger ikke å være så veldig profesjonell, bare den er brukbar. -MMS: Ja -GPRS: ja -EDGE: ikke så viktig -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: ikke viktig -Spill: ikke viktig Form: -Nokså det samme egentlig. Både klap og vanlig er greit. -Vekt: ikke så viktig, bare den ikke er så altfor tung. -Antenne: intergrert -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke så veldig viktig Skjerm: fargeskjerm. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: helst litt stor -Touchscreen: ikke viktig Pris: Jeg har mellom 0 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: ja Hvis med abbenoment, hvilket? Med Netcom Youngtalk abonnement Diverse: -Merke: Er åpen for alle merker. -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: ikke viktig -Triband: helst -Infrarød port:helst -Blåtann (Bluetooth):Ja -Minne: Vil ha et litt stort minne med en del plass -Minnekort?: Ja hvis det er lite minne på telefonen fra før. -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Det kan godt være MP# men det er ikke så veldig viktig. -Radio: Kan godt være radio men det er ikke nødvendig -3g(UMTS): nei -Wlan: nei - Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: "Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? En del SMS men også litt ringing. Men det er mest SMS. Kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 SE K750i ser ut til å passe deg bra, spesielt hvis du vil ha noe nytt og bedre enn Z600. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Helt enig! Evt Samsung E720 om du er på utkikk etter en klapptelefon. Men denne er ikke like god og en del dyrere enn K750i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå