toak Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har nå tatt meg sammen og endelig kodet den nye layouten til toak.blogg. Jeg prøvde først i divs, men ga opp etter en søvnløs natt. Kodet i tabeller, ja, jeg vet jeg har syndet. men allikevel, hva syns dere? konstruktiv kritikk www.toak.moo.no Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Antar at du ikke ønsker kommentarer på koden (som for øvrig ikke validerer her), så utseendemessig kritikk kommer her: - Kjedelig header. - Skyggen bugger rett ved header-overgangen - STUSSELIG meny - ELENDIG typografi. Alt for liten font, alt for liten linjeavstand og alt for mørk farge (for stor kontrast mot hvit bakgrunn) Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 dette var kjedlig -legg til hover i menyen. -fiks slik at antialiasen på teksten i headeren fungerer bedre. -putt inn farger, ikoner og andre duppeditter. mye bra innhold du har forresten Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Likte siden veldig godt, men her er noen punkt som jeg mener hadde gjort den enda bedre: * Mouseover på lenkene * 100% høyde * Linjer for å skille blog-entriesene * Header som går helt opp Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noen kommentarer: greit nok oppsett, kanskje litt for anonym meny litt dårlig smoothness/antialias på tekst i header, ser egentlig ikke poeng i med å påminne oss om nettadressen i header litt grå og kjedelig, men "putemyk" på en måte, det som sprutet opp siden var faktisk bildene brukt på innleggene, som f.eks win/mac bilde, uten dem ville nok siden sett veldig dyster ut blogger-bildet synes jeg mangler left-margin, lå litt for tett på teksten det jeg ikke likte var at font-size er satt i px, dette gjør ikke noe for oss som bruker Firefox eller Opera, men IE-brukerne får ikke mulighet til å endre størrelsen. Bruk heller em-enheten eller %. Pleier å bruke 0.9em i body her og jobbe meg ut fra det selv. Men alt er avhengig av valg av font. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå