ExtoL Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) vi er tre stk på LAN, og har problemer med å koble opp 3 stk på samme internett server. Jeg har telenor og har bare hatt dette problemet med andre ISP'er. Og da har vi vært tre stk på samme server. Men jeg lurer på hva som er problemet?? #Topic endret av moderator# Endret 5. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Litt for lite informasjon til å kunne svare deg på spørsmålet. Hva slags server er det snakk om? IRC, FTP? Får dere nett ut alle sammen samtidig? Kan være serveren sperrer for mer enn én tilkobling fra samme IP-adresse. Lenke til kommentar
ExtoL Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Det er gameservere jeg snakker om. Og jeg har vært på andre privat Lan jeg har sittet på tre stk på samme server For eks : Bluecom og NextGentel Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Samme server som tildligere? De sperrer nok for mer enn én tilkobling per IP-adresse. Da må du eventuelt spørre de som driver den pent om å åpne for flere fra din IP-adresse. Kanskje dere var heldige tidligere eller har hatt flere IPer ut? Ikke godt å svare deg på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå