Fl@meboy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 http://images.google.no/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN Synes synd på disse Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) ... Endret 6. mai 2005 av dD. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Eneste grunnen til at det skal være synd i dem er jo fordi noen av oss mobber de som ser annerledes ut. Man er født slik man er født og slik er det bare, vi er allt for opptatt av hvordan folk ser ut! Mener jeg så hu dama på tv engang, hun ble intervjuet om livet sitt osv. Hun sa at den vanskligste tiden var ungdommstiden, men når hun ble eldre så godtok hun utseende sitt, og ville faktisk ikke opererest. Hun var stolt over hvordan hun så ut, og hadde hun sett denne tråden hadde hu sikkert trodd at vi var ganske så overlegne osv, som syntest synd på henne. Alle kan ikke se like ut heller Er ikke 100% sikker på at det er samme dama som på bildet. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har lenge lurt på hvordan Skipper'n ville sett ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har lenge lurt på hvordan Skipper'n ville sett ut i virkeligheten.*skipper'n* litt komisk er jo det Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 De trenger jo på ingen måte å legge ut bilder på nettet, for å få folks sympati... "@Scrach-gi", "@[]Judje[]", "@DJD ", "Rozgata" og "Blaxos-in-black" er helt normale folk, men de bare gjør det verste ut av seg.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 "Synes synd på, eller ikke synes synd på" .. det er IKKE spørsmålet.. ..dette skal bare kikkes på, og ferdig med det.. Det der var syk, ekkel humor! Jeg måpte meg igjennom 14 (eller noe) sider med stygginger! ..hehe.. Synes det var "artig" jeg! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 "Synes synd på, eller ikke synes synd på" .. det er IKKE spørsmålet.. ..dette skal bare kikkes på, og ferdig med det.. Det der var syk, ekkel humor! Jeg måpte meg igjennom 14 (eller noe) sider med stygginger! ..hehe.. Synes det var "artig" jeg! Hahahahahha enig! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå