Luchy Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 har dere noen screenshots som kan hjelpe? sånne som viser litt om hvordan spillet fungerer! Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Go0gle er en fin ting, og det ligger desuten en tråd med over 30 sider med wow-bilder her... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 jeg har no betsemt meg før at jeg skal være Night elf. men hva bør jeg være. Warrior eller hunter? Lenke til kommentar
stianfs Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 jeg har no betsemt meg før at jeg skal være Night elf. men hva bør jeg være. Warrior eller hunter? Hehe.. Du veit ikkje de enda? Lese du alle svara du he fått eller? ------------------------- Warriors er tingen synst jeg. Prøvde hunter men det vart gørr etter 1 dag (min mening) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 jeg har no betsemt meg før at jeg skal være Night elf. men hva bør jeg være. Warrior eller hunter? Hehe.. Du veit ikkje de enda? Lese du alle svara du he fått eller? ------------------------- Warriors er tingen synst jeg. Prøvde hunter men det vart gørr etter 1 dag (min mening) joda, men bestemte før å lese gjennom det en gang til. etter å ha lest har jeg bestemt meg før velge Night Elf Hunter Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 men hvilken server bør jeg velge? vil gjerne ha en ganske så tom server og en der det er mest low lvl's Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Når det gjelder dette med hvilken warrior build man skal velge. Jeg bygger warrior slik jeg liker å spille den...ikke slik andre vil at jeg skal spille den. Venner får man uansett i wow verden, og da får man bli med på parties, raids uansett hva du måtte velge av klasse og build. Det virker som folk er besatt av å gjøre seg så nyttig for andre som mulig. Hva er vitsen med det? Først og fremst skal man ha det gøy! Jeg spiller ikke wow for å "please" andre. Men satser på at mitt hyggelige og til tider svært uhøytidelige vesen in-game skaffer meg venner. At det spiller såkalte fjortiser i wow plager meg ikke det spor. Jeg liker litt liv og røre (kaos). Det skal være litt "fritt" i et spill. Voksen oppførsel kan bli ulidelig kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 K9: les alle de x antall andre trådene om hvilken server og lignende du skal velge Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det virker som folk er besatt av å gjøre seg så nyttig for andre som mulig. Hva er vitsen med det? Først og fremst skal man ha det gøy! Jeg spiller ikke wow for å "please" andre. Men satser på at mitt hyggelige og til tider svært uhøytidelige vesen in-game skaffer meg venner. Det er ikke viktig hvis du vil svinse rundt og ha det moro med relativt enkle saker. Det begynner imidlertid å bli viktig hvis du tar mål av deg til å være med å knerte Onyxia eller lignende. K9: Du burde velge klasse før du velger rase. Klasse har langt mer med hvordan du kommer til å oppleve spillet enn rase. Velg klasse, og så en rase som har mulighet til å spille denne klassen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 og ja, velg en low pop server...for all del! Ikke bidra til den massive overpopulasjonen det er på visse eldre servere...(mindre venting på å få komme inn er det også ) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 okey. takker for all hjelp og gleder meg til å starte med spillingen Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 -La "tooltips" være på når du begynner spillet. Det vil hjelpe deg med det grunnleggende. -Start med first aid tidlig, det hjelper deg hele veien. -Velg gathering proffesions i starten (herbalism/skinning/mining) dette tjener du mer penger på. Du kan eventuelt begynne med nye proffessions når du når lvl 40-50. En har ikke mye nytte av tailoring/enchating/engineering før det (i forhold til innsatsen). -Selg grønne ting på auctionhouse. Der får du mer penger for det. -Ikke bruk for mye penger på å kjøpe deg utstyr før level 40. Du kommer til å trenge pengene, ikke minst til mount, og utstyret finner du bedre av ganske fort uansett. -Lær deg din klasses rolle i grupper. Når du spiller i instanser er det til alles beste at du vet når du skal tiltrekke deg mobs, om du skal kun heale eller om du skal trekke mobs (pulle). Dette varierer veldig etter klasse. I instanser tåler alle mobsene mer (elite) og skader mer. De dropper også bedre. Sett deg inn i N/V-systemet. -Når du er over de første lvlene og gjort deg kjent med spillet, bør du gå på www.curse-gaming.com og finne en ui-mod som passer deg (spesielt koordinater og combatstats er nyttige å ha, også instancemaps). -Bruk www.thottbot.com eller www.allakhazam.com dersom du lurer på noe angående en quest eller liknende (stor database). -Ikke oppfør deg som en drittsekk. Det er få nok spillere til at du kommer til å møte dem mange ganger mens du spiller. Du kommer garantert til å spille i instanser med de samme personene flere ganger. -Ikke spam spørsmål i general og vanlig chat. Du får svar på det meste på tidligere nevnte sider. -Ha det moro. Ikke tenk på å nå lvl 60 fortest mulig. -Ha det moro. Ikke tenk på å nå lvl 60 fortest mulig. den er sykt viktig! jeg dreit meg ut på den... da blir du fort lei Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 hvis det er noen andre som skal begynne ellerhar startet som trenger mer tips enn hva som er lagt inn så er det bare å ta det opp i dette emnet Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hvordan oppføre seg i en instance. 1) aldri rop "HEAL" 2) hvis du dør, så bare ligg der. ikke mas om res mindt inni en kamp. 3) aldri loot midt inne i en kamp, samma går for skinning og mining også. 4) hold deg i nærheten av presten, prester kan ikke heale deg hvis de ikke ser deg. 5) hold pets og summons i passive mode. ingen ting er like plagsomt som et dyr som aggroer hele instancen. 6) er du warlock må du huske sette en soulstone på main healeren hver halvtime. 7) aldri hopp rundt om kring som en eller annen hyper night-elf rogue. 8) hvis du ser at noen har lite mana eller sitter og drikker for å få opp manaen så må du vente på dem. aldri, jeg mener ALDRI forlat gruppe medlemmene inne i en instance. 9) protect the priest! du må aldri la presten dø, om du er nødt, må du dø i steden for han. en prest er nøkkelen for at gruppa skal overleve. en rogue kan alltids resses igjen, men om presten dør og igjen andre i gruppa kan resse er dere ganske screwed. 10) ikke roll på items du vet andre trenger. 11) paladins må huske å gi alle folk buffs de trenger. en prest blir ikke alt for glad om han får blessing of might og ikke wisdom blessingen. 12) om du er en mage må du huske å gi alle mana brukere drikke. 13) om du blir aggroa, ikke løp rundt som en gnome på speed. stå på et sted så warrioren kan taunte monsteret av deg. 14) om du er warlock eller hunter, ikke regn med at en av healerene gidder å sløse bort mana på å heale dyret ditt. 15) prøv å ha med deg potions, og eller bandasjer. noen ganger kan kampene bli hektiske og presten har ikke tid nok til å heale andre. da kan det være greit å kunne heale seg selv. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) --masse rart-- til 7'ern: må jo det får og få inn et par backstabs! edit: åja i et instance.. bare de ikke hopper rett inn i enemy lines så går det vell greit. Endret 16. mai 2005 av geedoo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 ikke klag på warrior hvis han ikke klarer å holde aggro fra 5-6 elite folk og prest som healer som faen og rogue som spammer ss/evistrate og stjeler aggroen. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 ikke klag på warrior hvis han ikke klarer å holde aggro fra 5-6 elite folk og prest som healer som faen og rogue som spammer ss/evistrate og stjeler aggroen. Da må man nok heller klage på den som pulla den gjengen! Hvis det i dette tilfellet var en warrior som pulla 5-6 elites, var det en forferdelig dårlig pull! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 la oss si en patrulje kom og gruppa vet ikke hvem som pulla patruljen, men warrior er raskt ute med demoralizing shout og tar aggro, så begynner presten med heal konstant fordi warrior blir slått så mye og roguen tar aggro fra en av mobsa takket være ss/evistrate og blir drept. Det jeg mener da er at man ikke skal klage på warrior som ikke klarer å holde aggroen... Sikkert dårlig eksempel Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 ja, for hvis man er smart tar man med en hunter som kan tracke null problem å holde kontroll på patruljer og slikt da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hvis man IKKE har med hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå