zeltex Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Skal sette sammen en pc for en bekjent og lurte på om noen visste størrelsen på PSU-en som er med i PSdata's Thermaltake armor tower. Sett igjennom produsentens hjemme side, men uten hell. Vanligvis ville jeg ikke være redd for dette, men hørte rykter om at AMD Atholn's 64 CPU helst burde ha 400W å jobbe med. Og siden det ikke er jeg som skal ha pc-en, vil jeg være sikker. link til kabinett: http://www.psdata.no/ps.asp?it=111553&mlevel=010600 Hvis noen har noen andre ting å si om kabinettet tar jeg gjerne imot det også. Endret 5. mai 2005 av zeltex Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fint kabinett. Jeg tror ikke det følger med noen psu i det hele tatt. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ser ikke ut som det følger med PSU der nei, men du kan jo bare sende mail til webshop`en og spørre Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kommer uten strømforsyning. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Jaja, så feil kan en ta Strøminnretning: Strømforsyning trodde det var en liten indikator på at det fulgte med, men men ja ja. Da er det jo egentlig ikke noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det hadde nok stått hvor mange watt den var på hvis det fulgte med PSU, ikke bare "Strøminnretning: Strømforsyning" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå