BigJackW Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kan noen ambefale et surroundanlegg som har god lyd i sub og andre høytalere. Med dvd-opptaker. Maksimun 4500,- Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 da vil jeg gjerne at du svarer på disse spørsmålene først! 1. Skal du ha satelitthøyttalere? 2. vil du ha store høyttalere? 3. Innebygd dvd i forsterker/reciever? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 da vil jeg gjerne at du svarer på disse spørsmålene først! 1. Skal du ha satelitthøyttalere? 2. vil du ha store høyttalere? 3. Innebygd dvd i forsterker/reciever? 1.jeg vil ha sattelitthøytalerer. 2.jeg vil litt store høytalere med god lyd. 3.det er det samme. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 da jeg skrev satelitthøyttalere mente jeg at da får du 5 småhøyttalere. Men det virker som du vil ha store også.. litt vanskelig å finne noe som tilfredsstiller begge kravene. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 med den maxprisen der får du deg knapt en dvd-opptaker( ivertfall ikke med noe kvalitet) tror du enten må kjøpe deg en alt i en løsning fra leftda ol . eller spare noe mer penger Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Her er det nesten snakk om et typisk elkjøpanlegg ? Yamaha HTiB 1000 Surround Anlegg, 5 x 105 W http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301268&cks=PRL 1 stk RX-V350 receiver 1 stk DVD-S550 DVD-spiller 1 stk NS-P100 høyttalersystem Pris: 4995,- -------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Like greit å gå for dette her.. JVC QPD7AL Hjemmekinoanlegg med DVD-opptaker Det som er bra med det anlegget er at bakhøyttalerne er omnipolare. Med andre ord danner det et 360 graders lydbilde rundt høyttalerne og dermed mye enklere å sette opp pluss at du får mye bedre lyd.. Pris: 4000kr.. kan anbefale disse høyttalerne siden jeg solgte et litt bedre modell før da jeg jobbet i butikk. Endret 5. mai 2005 av Breiker Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Like greit å gå for dette her.. JVC QPD7AL Hjemmekinoanlegg med DVD-opptaker Det som er bra med det anlegget er at bakhøyttalerne er omnipolare. Med andre ord danner det et 360 graders lydbilde rundt høyttalerne og dermed mye enklere å sette opp pluss at du får mye bedre lyd.. Pris: 4000kr.. Hvordan er dvd-opptakeren på dette produktet? Leser denne, SVCD, Divx osv.? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Spar myyye penger som meg og kjøp et surround til 27k Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 er du glup sparer du 15.000kr så får du værtfall noe utbytte av et anlegg! og ikke noe plastic fantastic fra elkjøp Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 tja. trenger han et anlegg til så mange penger? Spørs om han kommer til å bruke anlegget mye da. og om hvor stort det rommet han skal ha anlegget er. i antall m2. Så hvis du skal ha et anlegg som du skal bruke nå og da i en liten stue passer et lite anlegg ganske bra hvis du ikke er den lydfreaken som enkelte av oss er. Lykke til med kjøpet. Men husk at du ALLTID må få høre anlegget før du kjøper det. og da ikke på selgerens premisser. spill høyt og spill lavt. lek deg litt med anlegget og se hva det er godt for. sjekk alltid antall tilkoblingsmuligheter slik at du slipper ekstrautstyr og lignende. De fleste småanlegg gir deg mulighet til å koble til 1 eller 2 eksterne lydkilder. Det er litt kjedelig hvis du har HTPC ( eller vanlig pc ), satelitttuner, ps2, xbox osv og kun har mulighet til å koble 1 eller 2 av disse rett på spilleren uten å gå inn med forgreiningsbokser og kabler. Og stol ikke akkurat på selgeren.. Selgeren vil prøve å selge deg det som alltid er dyrere. Jeg vet dette grunnet at jeg har vært selger i 4år tidligere. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kan noen ambefale et surroundanlegg som har god lyd i sub og andre høytalere.Med dvd-opptaker. Maksimun 4500,- Det kan du bare glemme,for det finnes ikke. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Morten K har helt rett. For den prisen får du i beste fal en brukbar brukt forsterker. Du må nok legge ut minst 20 lapper for å få noe med akseptabel trøkk og kvalitet slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hmm...Du kan jo ta en titt på www.hifiklubben.no Er masse bra der Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Eltek's produkter git mye for pengene. Sjekk også Norsk Audioteknikk for tilbud. Ellers vil du finne mye bra på AVtorget. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Alltså, jeg skal ikke ha noe PA-anlegg åsså! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Det høres og ser jo sånn ut. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Alltså, jeg skal ikke ha noe PA-anlegg åsså! jeg tror din defeninsjon på bra anlegg er noe annet en hva vi andre her definer som bra , klart alle har sin smak. et normalt godt hjemme kinoanlegge (ikke elkjip ol) ligger på ca 15 k (uten tv) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Alltså, jeg skal ikke ha noe PA-anlegg åsså! Du klarer å finne deg et kjipt surroundanlegg til 4500 kr,men det blir uten dvd-opptaker. Bra lyd til den prisen får du ikke. Kravene dine er ALT for store i forhold til budsjettet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå