Gå til innhold

Hvilket surroundanlegg er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da vil jeg gjerne at du svarer på disse spørsmålene først!

1. Skal du ha satelitthøyttalere?

2. vil du ha store høyttalere?

3. Innebygd dvd i forsterker/reciever?

1.jeg vil ha sattelitthøytalerer.

2.jeg vil litt store høytalere med god lyd.

3.det er det samme.

Lenke til kommentar

Like greit å gå for dette her..

JVC QPD7AL

Hjemmekinoanlegg med DVD-opptaker

qpd7al_nm.jpg

Det som er bra med det anlegget er at bakhøyttalerne er omnipolare. Med andre ord danner det et 360 graders lydbilde rundt høyttalerne og dermed mye enklere å sette opp pluss at du får mye bedre lyd..

Pris: 4000kr..

kan anbefale disse høyttalerne siden jeg solgte et litt bedre modell før da jeg jobbet i butikk.

Endret av Breiker
Lenke til kommentar
Like greit å gå for dette her..

JVC QPD7AL

Hjemmekinoanlegg med DVD-opptaker

qpd7al_nm.jpg

Det som er bra med det anlegget er at bakhøyttalerne er omnipolare. Med andre ord danner det et 360 graders lydbilde rundt høyttalerne og dermed mye enklere å sette opp pluss at du får mye bedre lyd..

Pris: 4000kr..

Hvordan er dvd-opptakeren på dette produktet?

Leser denne, SVCD, Divx osv.?

Lenke til kommentar

tja. trenger han et anlegg til så mange penger?

Spørs om han kommer til å bruke anlegget mye da. og om hvor stort det rommet han skal ha anlegget er. i antall m2.

Så hvis du skal ha et anlegg som du skal bruke nå og da i en liten stue passer et lite anlegg ganske bra hvis du ikke er den lydfreaken som enkelte av oss er.

Lykke til med kjøpet. Men husk at du ALLTID må få høre anlegget før du kjøper det. og da ikke på selgerens premisser. spill høyt og spill lavt. lek deg litt med anlegget og se hva det er godt for. sjekk alltid antall tilkoblingsmuligheter slik at du slipper ekstrautstyr og lignende. De fleste småanlegg gir deg mulighet til å koble til 1 eller 2 eksterne lydkilder. Det er litt kjedelig hvis du har HTPC ( eller vanlig pc ), satelitttuner, ps2, xbox osv og kun har mulighet til å koble 1 eller 2 av disse rett på spilleren uten å gå inn med forgreiningsbokser og kabler.

Og stol ikke akkurat på selgeren.. Selgeren vil prøve å selge deg det som alltid er dyrere. Jeg vet dette grunnet at jeg har vært selger i 4år tidligere.

Lenke til kommentar
Alltså, jeg skal ikke ha noe PA-anlegg åsså!

jeg tror din defeninsjon på bra anlegg er noe annet en hva vi andre her definer som bra , klart alle har sin smak.

et normalt godt hjemme kinoanlegge (ikke elkjip ol) ligger på ca 15 k (uten tv)

Lenke til kommentar
Alltså, jeg skal ikke ha noe PA-anlegg åsså!

Du klarer å finne deg et kjipt surroundanlegg til 4500 kr,men det blir uten dvd-opptaker.

Bra lyd til den prisen får du ikke.

Kravene dine er ALT for store i forhold til budsjettet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...