whatisthename Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei, lasta ned eit kjempe programm kalla "regsupreme" det skulle gjera maskina mi raskare, eg gjorde som programet sa og stakk i millitære. No fem veker etterpå oppdagar eg det at programmet har godt ut på dato og tatt med seg all "veginfoen" til ikona mine. Kort sagt: korleis får eg ikona tilbakar på sin rette plass Lenke til kommentar
schwami Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 "Veginfo": meiner du banen som snarvegen skulle peike til er feil? Når du dobbeltklikker på ikonet, byrjar windows då å leite etter programmet som skulle opnast? Det enklaste (om du har winxp) er å bruka "system restore" funksjonen. Elles må du vel berre prøva å leita deg fram til filene i explorer... Lenke til kommentar
whatisthename Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Litt dårleg forklart problem... Tingen er at sjølve ikona er forandra, dei "leiar meg" fortsatt til rett program. Eksempel vis har mp3 filene mine no jpg ikonet, har prøvd å forandre det i mappe alternativer men utan hell Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Litt dårleg forklart problem... Tingen er at sjølve ikona er forandra, dei "leiar meg" fortsatt til rett program. Eksempel vis har mp3 filene mine no jpg ikonet, har prøvd å forandre det i mappe alternativer men utan hell Properties -> General, der finner du noe shortcut-greier. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Litt dårleg forklart problem... Tingen er at sjølve ikona er forandra, dei "leiar meg" fortsatt til rett program. Eksempel vis har mp3 filene mine no jpg ikonet, har prøvd å forandre det i mappe alternativer men utan hell Høgre mustast på en mp3-fil -> åpne i -> <ønsket program>. Så skal ikonet bli endret. Lenke til kommentar
whatisthename Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 "Tøft" Eg høgreklikka på eit html dokument og deretter på eigenskapar. Trykkjer på knappen for å endre kva program den skal opnast og trur du ikkje at ikona faktisk manglar der og! Ser fantastisk stykt ut dette:) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Kan høres ut som en jobb for Tweak UI - Repair - Rebuild Icons. http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå