Gå til innhold

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!


Anbefalte innlegg

Grunnen til at "alle" melder seg ut, er at de blir lei av avatarene sine, og vil bytte. Det skjer, samme om de har flodhest-avatar, eller om de har en hvilken som helst annen avatar

En stund var det "pop" å melde seg inn i flodhestklubben. Nå virker det som det er "pop" å melde seg ut. Man følger trenden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi si det sånn da, at vi stenger denne tråden? Det er litt stress å lage avatarer hele tiden. Har mottat evig mange pm's om jeg kan lage avatarer for folk.

 

Dessuten er jeg litt lei av min nåværende. :p

 

Må bare si at dette har vært utrolig moro. Artig å at folk har engasjert seg slik som de har gjort her i flodhest-klubben! :woot:

Lenke til kommentar
Skal vi si det sånn da, at vi stenger denne tråden? Det er litt stress å lage avatarer hele tiden. Har mottat evig mange pm's om jeg kan lage avatarer for folk.

 

Dessuten er jeg litt lei av min nåværende. :p

 

Må bare si at dette har vært utrolig moro. Artig å at folk har engasjert seg slik som de har gjort her i flodhest-klubben! :woot:

da sier vi at det var gøy så lenge det varte , jeg signer og off og er på leting etter ny fet avatar :D

Lenke til kommentar
Flodhestklubben er latterlig, den gir ikke forumet farge, det er mer farger i de andre avatarene, i Flodhest klubbens avatarer er det ikke mangen farger ;)

Alvorlig talt, vi har vært gjennom alt det der. Hadde vi brydd oss hadde vi ikke fortsatt hatt dem. Noe mer? (Dessuten, så holder vi på å stenge tråden nå, som du hadde sett hvis du hadde giddet å i det minste lese de siste innleggene. Så hold stilt, og ikke ødelegg den tårevåte avskjeden vår.)

Lenke til kommentar
Flodhestklubben er latterlig, den gir ikke forumet farge, det er mer farger i de andre avatarene, i Flodhest klubbens avatarer er det ikke mangen farger ;)

Alvorlig talt, vi har vært gjennom alt det der. Hadde vi brydd oss hadde vi ikke fortsatt hatt dem. Noe mer? (Dessuten, så holder vi på å stenge tråden nå, som du hadde sett hvis du hadde giddet å i det minste lese de siste innleggene. Så hold stilt, og ikke ødelegg den tårevåte avskjeden vår.)

WORD :thumbup:

Lenke til kommentar

Da ber jeg en moderator om å stenge klubben vår. Det er med vemod at jeg gjør dette. :cry:

 

Vi har hatt en fin tid sammen, jeg har hatt det kjempemoro, og gledet meg over hvor mange vi tilslutt ble.

Jeg føler at jeg er blitt bedre kjent med dere gjennom klubben vår, og når jeg svarer i en tråd der jeg ser et eks-medlem av flodhest-klubben har svart, vil nok dette ligge i bakhodet.

 

Tusen takk for alt, og for et kjempe engasjement blant medlemmene! You're the greatest! :w00t:

 

Det var avskjedstalen min, nå må vi bare vente på at tråden vår blir stengt. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...