Gå til innhold

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*endre avantar og signatur*

AVATAR. Plz.

Uh, rakke ned på andre! Fustrerende bruk av fjortisspråk (PLZ).

 

Dette fører til rapportering!

 

 

 

 

 

 

 

 

Neidå, jeg bare tullar. Men hvis jeg skulle rette på ALLE deres, og spesielt dine, @kid, ville det ha blitt en ganske lang lista, ja!

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
PS! Eg skrivar på diålekt, så dettan e itsje skrivefeil!

Det er to skriftspråk i Norge, bokmål og nynorsk. Det er disse skriftspråkene, og kun disse, som er tillatt brukt på forumet. Innlegg skrevet på dialekt kan være meget vanskelig å forstå for andre med en annen dialekt, og av den grunn så bes en om å holde seg til en av de to skriftspråkene i Norge. Å nekte å overholde denne regelen etter krav fra moderator, vil føre til advarsel.

 

Engelsk er tillatt om brukeren kun kan skrive engelsk, eller man svarer på spørsmål fra en engelsktalende/skrivende person. Svensk og dansk er også tillatt da de er gyldige nordiske skrifspråk og likt det norske, men skal kun brukes om personen som skriver disse har dette som primært skriftspråk.

 

Håper dette oppklarte en del :)

Lenke til kommentar

OT: Alright, I'll obey your orders! But since I'm from Norway and speak norwegian, do I have to write in Norwegian, or can I write in the language which suits me best?

 

You can answear in the language whitch suits you best, Mr. Afseth.

 

------------------

 

Ups, det er litt for sent sent nå, glemte noe av det du skrev for 10 sec siden :p Skal skrive på Bokmål, eller sidemål fra nå av. Beklager igjen.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...