Mato Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Legg til meg på listen da... Du har jo ikke fargeavatar. OK. Skal bytte. Den er "Hjemmesiden min farget denne da " www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0 Neinei, det må jo være flodhest-avatar. *rister på hodet over folk som misforstår* Angående popularitet, så går det vel ikke an å si at populariteten synker fordi den har stabilisert seg? Vi ligger jo jevnt på over 100 medlemmer. *rister mer på hodet* Hmm... Har byttet... IGJENN! Håper denne går da... det ser ikke ut som en avatar laget av flodhest eller noen andre som er godkjent til og lage avatarer for klubben , du kan for all del ha den , men du betraktes ikke som medlem ?? Må den lages av noen som er medlem... Jeg tenkte jeg kunne lage en selv... Må ha hoppet åver der det sto det. . Kan noen lage en avatar som er slik som den jeg har laget? Bare at den blir godkjent... ? Du må nokk velge en fra forsiden du men hvis du lager egen vil ikke den bli godkjent Du må nok velge en avatar fra forsiden ja! Men du kan jo legge inn en PM hos Flodhest, så kanskje han kan lage en til deg etter sommerferien!! PS: Quote ER gQy! Ja, mer quote . Nå har jeg tullet slik med dette at jeg har mistet interessen. vell da blir du ikke offesiell medlem flodhest må ha laget avataren din , det er jo eet rimlig stort utvalg på forsiden da Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Legg til meg på listen da... Du har jo ikke fargeavatar. OK. Skal bytte. Den er "Hjemmesiden min farget denne da " www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0 Neinei, det må jo være flodhest-avatar. *rister på hodet over folk som misforstår* Angående popularitet, så går det vel ikke an å si at populariteten synker fordi den har stabilisert seg? Vi ligger jo jevnt på over 100 medlemmer. *rister mer på hodet* Hmm... Har byttet... IGJENN! Håper denne går da... det ser ikke ut som en avatar laget av flodhest eller noen andre som er godkjent til og lage avatarer for klubben , du kan for all del ha den , men du betraktes ikke som medlem ?? Må den lages av noen som er medlem... Jeg tenkte jeg kunne lage en selv... Må ha hoppet åver der det sto det. . Kan noen lage en avatar som er slik som den jeg har laget? Bare at den blir godkjent... ? Du må nokk velge en fra forsiden du men hvis du lager egen vil ikke den bli godkjent Du må nok velge en avatar fra forsiden ja! Men du kan jo legge inn en PM hos Flodhest, så kanskje han kan lage en til deg etter sommerferien!! PS: Quote ER gQy! Ja, mer quote . Nå har jeg tullet slik med dette at jeg har mistet interessen. vell da blir du ikke offesiell medlem flodhest må ha laget avataren din , det er jo eet rimlig stort utvalg på forsiden da Bryr meg ikke Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Legg til meg på listen da... Du har jo ikke fargeavatar. OK. Skal bytte. Den er "Hjemmesiden min farget denne da " www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0 Neinei, det må jo være flodhest-avatar. *rister på hodet over folk som misforstår* Angående popularitet, så går det vel ikke an å si at populariteten synker fordi den har stabilisert seg? Vi ligger jo jevnt på over 100 medlemmer. *rister mer på hodet* Hmm... Har byttet... IGJENN! Håper denne går da... det ser ikke ut som en avatar laget av flodhest eller noen andre som er godkjent til og lage avatarer for klubben , du kan for all del ha den , men du betraktes ikke som medlem ?? Må den lages av noen som er medlem... Jeg tenkte jeg kunne lage en selv... Må ha hoppet åver der det sto det. . Kan noen lage en avatar som er slik som den jeg har laget? Bare at den blir godkjent... ? Du må nokk velge en fra forsiden du men hvis du lager egen vil ikke den bli godkjent Du må nok velge en avatar fra forsiden ja! Men du kan jo legge inn en PM hos Flodhest, så kanskje han kan lage en til deg etter sommerferien!! PS: Quote ER gQy! Ja, mer quote . Nå har jeg tullet slik med dette at jeg har mistet interessen. vell da blir du ikke offesiell medlem flodhest må ha laget avataren din , det er jo eet rimlig stort utvalg på forsiden da Bryr meg ikke OMG, for en quote! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Je, nå blir vel denne stengt igjen! QUOTE4TEHWIN Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 drit i quote tullet da Lenke til kommentar
Leon Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg fatter ikke helt hva som er så morsomt med HW-mesterskap i Quoting? Det resulterer i tre ting: 1) Mange unødvendige quotes 2) Unødvendig rot 3) stenging.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) OMG, for en quote! Ja, og du måtte quote den? Det regnes som spam og kan gi advarsel, du er vel klar over det? Mer unødvendig quoting fører til advarsler og stenging av tråd. Endret 24. juni 2005 av Afseth Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 OMG, for en quote! Ja, og du måtte quote den? Det regnes som spam og kan gi advarsel, du er vel klar over det? Mer unødvendig quoting fører til advarsler og stenging av tråd. Unnskyld. Det ble bare for fristende. I'll never do it again. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Hva med en vanlig ipod hhvit avatar til meg? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Hva med en vanlig ipod hhvit avatar til meg? du må vente til flodhest kommer hjem fra ferien , men det er sikkert en liten mulighet for det Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Flodhest, kan du sende meg min marineblå avatar på nytt? kom i fare for å fjerne den.. jeg spør igjen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Og jeg svarer: Han er på ferie! La mannen slappe litt av Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg melder meg ut. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg melder meg ut. En klok avgjørelse Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Takk for alt, kjære kremhvite avatar. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Hvorfor i all verden bruker dere home.no som server til de (stygge) avatarene deres? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Hvorfor i all verden bruker dere home.no som server til de (stygge) avatarene deres? Hvorfor bryr du deg ? Åja 1989 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Hvorfor i all verden bruker dere home.no som server til de (stygge) avatarene deres? De har ikke hørt om Heiatufte.net med MYSQL osv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Flodhest, kan du sende meg min marineblå avatar på nytt? kom i fare for å fjerne den.. jeg spør igjen hvist du sjekker her så ligger alle her http://www.home.no/server01/avatarer/ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg melder meg ut. ta og legg ut avatanren du fjernet da eller si til meg hvilken det var så kan jeg legge den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg