Mato Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Legg til meg på listen da... Du har jo ikke fargeavatar. OK. Skal bytte. Den er "Hjemmesiden min farget denne da " www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0 Neinei, det må jo være flodhest-avatar. *rister på hodet over folk som misforstår* Angående popularitet, så går det vel ikke an å si at populariteten synker fordi den har stabilisert seg? Vi ligger jo jevnt på over 100 medlemmer. *rister mer på hodet* Hmm... Har byttet... IGJENN! Håper denne går da... det ser ikke ut som en avatar laget av flodhest eller noen andre som er godkjent til og lage avatarer for klubben , du kan for all del ha den , men du betraktes ikke som medlem ?? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Ingen Ferrari-rød avatar? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg gir opp klubben, ble rett og slett lei av avataren min. Men flodhest og hans farge-avatarer vil alltid bli husket ''La verden forgå, men la flodhest-klubben bestå'' ^^ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Folkens, jeg er på ferie. Updater når jeg er kommet hjem igjen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Folkens, jeg er på ferie. Updater når jeg er kommet hjem igjen. ha en god ferie da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Ombestemte meg! Endret 22. juni 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Blir du lei kan du jo bare skifte farge! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Blir du lei kan du jo bare skifte farge! words Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Dobbel er gøy Endret 22. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Blir du lei kan du jo bare skifte farge! Da har jeg bytta. Tenkte ikke på det med en gang! Endret 22. juni 2005 av MacCy Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Legg til meg på listen da... Du har jo ikke fargeavatar. OK. Skal bytte. Den er "Hjemmesiden min farget denne da " www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0 Neinei, det må jo være flodhest-avatar. *rister på hodet over folk som misforstår* Angående popularitet, så går det vel ikke an å si at populariteten synker fordi den har stabilisert seg? Vi ligger jo jevnt på over 100 medlemmer. *rister mer på hodet* Hmm... Har byttet... IGJENN! Håper denne går da... det ser ikke ut som en avatar laget av flodhest eller noen andre som er godkjent til og lage avatarer for klubben , du kan for all del ha den , men du betraktes ikke som medlem ?? Må den lages av noen som er medlem... Jeg tenkte jeg kunne lage en selv... Må ha hoppet åver der det sto det. . Kan noen lage en avatar som er slik som den jeg har laget? Bare at den blir godkjent... ? Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 hvis du bytter farge så må du legge ut din gamle slik at andre kan ta den. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Legg til meg på listen da... Du har jo ikke fargeavatar. OK. Skal bytte. Den er "Hjemmesiden min farget denne da " www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0 Neinei, det må jo være flodhest-avatar. *rister på hodet over folk som misforstår* Angående popularitet, så går det vel ikke an å si at populariteten synker fordi den har stabilisert seg? Vi ligger jo jevnt på over 100 medlemmer. *rister mer på hodet* Hmm... Har byttet... IGJENN! Håper denne går da... det ser ikke ut som en avatar laget av flodhest eller noen andre som er godkjent til og lage avatarer for klubben , du kan for all del ha den , men du betraktes ikke som medlem ?? Må den lages av noen som er medlem... Jeg tenkte jeg kunne lage en selv... Må ha hoppet åver der det sto det. . Kan noen lage en avatar som er slik som den jeg har laget? Bare at den blir godkjent... ? Du må nokk velge en fra forsiden du men hvis du lager egen vil ikke den bli godkjent Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Legg til meg på listen da... Du har jo ikke fargeavatar. OK. Skal bytte. Den er "Hjemmesiden min farget denne da " www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0 Neinei, det må jo være flodhest-avatar. *rister på hodet over folk som misforstår* Angående popularitet, så går det vel ikke an å si at populariteten synker fordi den har stabilisert seg? Vi ligger jo jevnt på over 100 medlemmer. *rister mer på hodet* Hmm... Har byttet... IGJENN! Håper denne går da... det ser ikke ut som en avatar laget av flodhest eller noen andre som er godkjent til og lage avatarer for klubben , du kan for all del ha den , men du betraktes ikke som medlem ?? Må den lages av noen som er medlem... Jeg tenkte jeg kunne lage en selv... Må ha hoppet åver der det sto det. . Kan noen lage en avatar som er slik som den jeg har laget? Bare at den blir godkjent... ? Du må nokk velge en fra forsiden du men hvis du lager egen vil ikke den bli godkjent Du må nok velge en avatar fra forsiden ja! Men du kan jo legge inn en PM hos Flodhest, så kanskje han kan lage en til deg etter sommerferien!! PS: Quote ER gQy! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 quotegames2k Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 men svarte f**n a.... Er det quote NM her eller? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Flodhest, kan du sende meg min marineblå avatar på nytt? kom i fare for å fjerne den.. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Legg til meg på listen da... Du har jo ikke fargeavatar. OK. Skal bytte. Den er "Hjemmesiden min farget denne da " www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0 Neinei, det må jo være flodhest-avatar. *rister på hodet over folk som misforstår* Angående popularitet, så går det vel ikke an å si at populariteten synker fordi den har stabilisert seg? Vi ligger jo jevnt på over 100 medlemmer. *rister mer på hodet* Hmm... Har byttet... IGJENN! Håper denne går da... det ser ikke ut som en avatar laget av flodhest eller noen andre som er godkjent til og lage avatarer for klubben , du kan for all del ha den , men du betraktes ikke som medlem ?? Må den lages av noen som er medlem... Jeg tenkte jeg kunne lage en selv... Må ha hoppet åver der det sto det. . Kan noen lage en avatar som er slik som den jeg har laget? Bare at den blir godkjent... ? Du må nokk velge en fra forsiden du men hvis du lager egen vil ikke den bli godkjent Du må nok velge en avatar fra forsiden ja! Men du kan jo legge inn en PM hos Flodhest, så kanskje han kan lage en til deg etter sommerferien!! PS: Quote ER gQy! Ja, mer quote . Nå har jeg tullet slik med dette at jeg har mistet interessen. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 men svarte f**n a.... Er det quote NM her eller? Ser slik ut ja :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg