Gå til innhold

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sigen:

Må bare få spørre, disse postene med kun en "smiley" i som rister på hodet, er det ditt forsøk på å få mange poster, eller er de slettet av moderatorer?

Uansett så syns jeg du bør skjerpe deg!

 

Edit: Hos meg så er det 4 på to siste sidene. (50 innlegg pr side)

Følg med, jeg har redigert dem selv. Jeg er ikke ute etter mange innlegg, og mener at innleggstelleren er roten til alt ondt :tease:

Beklager hvis du synes denne porsten var frekk eller noe sånn, den var ikke ment som det

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Det er nok ikke lov! :) Made by Flodhest only!

Okey...

 

Når jeg tenker meg om, vil jeg heller ha en nemihårsvartavatar :p

Men svart er jo ingen farge...

 

Så... Fikse en digitalkamerasølvfarget avatar? Om ikke den er tatt?

Lenke til kommentar

tror det er på tide om minne nye medlemmer om at alle medlemer må reklamere for foldhest klubben i siggi , under er et vedlagt eksempe , du må ikke bruke denne , men siggi må indeholde link og si at du er medlem av flodhest klubben på et eller annet vis .

 

opfårderer til kreative løsniger her ;) men husk ikke bryt retningslinjene for siggi bruk

 

[URL=http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=414164&st=0][color=blue]flodhest-klubben.[/color] [color=green]Vi setter farge[/color][color=orange] på forumet.[/color][/URL]

 

slik ser midt alternativ ut :

 

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet.

 

 

jeg ser at det er en del som slurver på dette , dette er en viktig del av rekruteringen av nye medlmer så derfor må alle passe på og få dette med ;)

Lenke til kommentar
Legg til meg på listen da... :)

Du har jo ikke fargeavatar.

OK. Skal bytte. Den er "Hjemmesiden min farget denne da :) " www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0

Neinei, det må jo være flodhest-avatar. *rister på hodet over folk som misforstår*

 

Angående popularitet, så går det vel ikke an å si at populariteten synker fordi den har stabilisert seg? Vi ligger jo jevnt på over 100 medlemmer. *rister mer på hodet*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...