Wice Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 skriv opp meg på lista! HONDA rød! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Sigen: Må bare få spørre, disse postene med kun en "smiley" i som rister på hodet, er det ditt forsøk på å få mange poster, eller er de slettet av moderatorer? Uansett så syns jeg du bør skjerpe deg! Edit: Hos meg så er det 4 på to siste sidene. (50 innlegg pr side) Følg med, jeg har redigert dem selv. Jeg er ikke ute etter mange innlegg, og mener at innleggstelleren er roten til alt ondt Beklager hvis du synes denne porsten var frekk eller noe sånn, den var ikke ment som det Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Det er nok ikke lov! Made by Flodhest only! Okey... Når jeg tenker meg om, vil jeg heller ha en nemihårsvartavatar Men svart er jo ingen farge... Så... Fikse en digitalkamerasølvfarget avatar? Om ikke den er tatt? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har alltid hatt den avataren jeg har. Med alle fargene i krussedull. HHEHE Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 tror det er på tide om minne nye medlemmer om at alle medlemer må reklamere for foldhest klubben i siggi , under er et vedlagt eksempe , du må ikke bruke denne , men siggi må indeholde link og si at du er medlem av flodhest klubben på et eller annet vis . opfårderer til kreative løsniger her men husk ikke bryt retningslinjene for siggi bruk [URL=http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=414164&st=0][color=blue]flodhest-klubben.[/color] [color=green]Vi setter farge[/color][color=orange] på forumet.[/color][/URL] slik ser midt alternativ ut : flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet. jeg ser at det er en del som slurver på dette , dette er en viktig del av rekruteringen av nye medlmer så derfor må alle passe på og få dette med Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) flodhest, du må skifte nicket mitt i medlems listen da jeg har skiftet fra Elorfin til MagnusW Endret 15. juni 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
pappandin Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 jeg har stjålet min fra lathorv den er kul.. tenkte jeg skulle lage en klubb som heter "The Hippo Club".. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Nei, nu går jeg ut av denne klubb. Skal si populariteten på disse avatarene er sunket. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Kan jeg få "Prixgul avatar" ? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Nei, nu går jeg ut av denne klubb. Skal si populariteten på disse avatarene er sunket. Sunket?? Det kommer jo fler og fler medlemmer hver uke! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Nei, nu går jeg ut av denne klubb. Skal si populariteten på disse avatarene er sunket. Sunket?? Det kommer jo fler og fler medlemmer hver uke! problemet er vell at vi har ca like stort frafall som tilfall , dermed blir det ikke flere medlemmer Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Legg til meg på listen da... Du har jo ikke fargeavatar. OK. Skal bytte. Den er "Hjemmesiden min farget denne da " www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Legg til meg på listen da... Du har jo ikke fargeavatar. OK. Skal bytte. Den er "Hjemmesiden min farget denne da " www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0 Neinei, det må jo være flodhest-avatar. *rister på hodet over folk som misforstår* Angående popularitet, så går det vel ikke an å si at populariteten synker fordi den har stabilisert seg? Vi ligger jo jevnt på over 100 medlemmer. *rister mer på hodet* Lenke til kommentar
bonga2 Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 hei flodhest! lurte på om du kunne ta på deg et spesialoppdrag, lage en Metallica-inspirert avatar til meg?=) på forhånd takk Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 hei flodhest!lurte på om du kunne ta på deg et spesialoppdrag, lage en Metallica-inspirert avatar til meg?=) på forhånd takk Om du vil ha Metallica avatar driter du i farge avatarene og søker avatar her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=395140&hl= Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Kan jeg ta denne? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg melder meg ut Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Melder meg ut jeg også, er gått lei av å ha den samme brune avataren hele tiden, trenger litt forandring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg