flodhest Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Siden du er den første i flodhest-klubben, skal du få lov til det. Da må du passe på hvem som eventuelt melder seg ut av klubben, og hvem som melder seg inn. Så gir du lista over nye medlemmer til meg, så oppdaterer jeg lista på første post. Høres dette ut som en jobb for deg? Flodhest-klubben er blitt såpass stor nå, at det blir vanskelig for meg å hele tiden holde styr på hvem som melder seg ut, hvem som melder seg inn, hvilken avatarer folk skal ha, osv. Derfor er det greit med litt hjelp. Kunne trengt et par avatar-lagere til. Hva synes dere? Skal vi satse på flerfargete avatarer nå? Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Hva synes dere? Skal vi satse på flerfargete avatarer nå? Ja. BTW, skriv meg opp på lista da... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 syntes også at vi kan ha medlems-nr. i høyre hjørne på avataren. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 syntes også at vi kan ha medlems-nr. i høyre hjørne på avataren. det blir noen vansklig da det ikke er mulig og huske hvem som kom når jeg tror jeg var blant di 30 første men er ikke sikker , ser heller ikke noe vits i og ha et lite nr i hjørnet Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Det blir ihvertfall stress å lage medlems nr. på de nåværende avatarene. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Lager Flodhest avatarene, eller må man lage dem selv? Jeg har lyst på en kufiolett avatar Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Foreløpig er det bare jeg som lager avatarene. Jeg kan også legge til at fargene må være seriøse, altså ikkeno "bæsje-brun", eller "Vidar på Kaupangen-blå" farger her altså. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Men kufiolett da? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Hm. tviler på at det er en farge som heter kufiolett. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Khaki(#F0E68C) avatar da? Endret 10. juni 2005 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 kufiolett er den fargen på den kua som er på en sjokolade jeg ikke husker hva heter Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Hvis det er et merke så er det greit. Noen som melder seg som avatar-lager? Vis meg f.eks et par avatarer, så ser jeg om du er skikket til jobben. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 kufiolett er den fargen på den kua som er på en sjokolade jeg ikke husker hva heter tror den heter milkia eller milka elns.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Jo det var visst milka EDIT: et bilde til: Endret 11. juni 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Endret 12. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg må nok melde meg ut. Orka bare ikke den lyseturkise fargen lenger. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Hva skjer? Det er jo bare flodhest som kan lage flodhest-avatarer! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Tonio: Hvis du leser litt lenger bak, så ser du at flodhest leter etter en nestleder, og spør derfor om avartarer. Han synes det er for mye arbeid, og hvis du prøver å lage en bra avartar, som ikke allerede er tatt på 80*80 pixler, så forstår du hvorfor Derfor legger jeg ut det forslaget Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Siden du er den første i flodhest-klubben, skal du få lov til det. Da må du passe på hvem som eventuelt melder seg ut av klubben, og hvem som melder seg inn. Så gir du lista over nye medlemmer til meg, så oppdaterer jeg lista på første post. Høres dette ut som en jobb for deg? Flodhest-klubben er blitt såpass stor nå, at det blir vanskelig for meg å hele tiden holde styr på hvem som melder seg ut, hvem som melder seg inn, hvilken avatarer folk skal ha, osv. Derfor er det greit med litt hjelp. Jauda, skulle fungere det. Nå er det bare neptun_ som skal bort, utenom det er den oppdatert. Ser forresten ut som medlemstallet har stabilisert seg på ~100. Men vi får satse på ihvertfall 7 eller 17 til, sånn at vi får et fint, rundt tall. Eventuelt 8 - for 111 eller 20 for 123. Hoho, så fryktelig interessant. (Men vi har selvfølgelig ambisjoner om 68239 fargeavatarer. We have 68239 registered members. Eller hva?! ;p) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg har lest det sigen, men det er ikke riktig...! Bare flodhest som kan lage flodhest-avatarer... Man prøver ikke å lage en grandiosa OG selger den utenfor Rema 1000 heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg