Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!

Anbefalte innlegg

Siden du er den første i flodhest-klubben, skal du få lov til det. Da må du passe på hvem som eventuelt melder seg ut av klubben, og hvem som melder seg inn. Så gir du lista over nye medlemmer til meg, så oppdaterer jeg lista på første post. Høres dette ut som en jobb for deg?

Flodhest-klubben er blitt såpass stor nå, at det blir vanskelig for meg å hele tiden holde styr på hvem som melder seg ut, hvem som melder seg inn, hvilken avatarer folk skal ha, osv. Derfor er det greit med litt hjelp.

Kunne trengt et par avatar-lagere til. :)

Hva synes dere? Skal vi satse på flerfargete avatarer nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
syntes også at vi kan ha medlems-nr. i høyre hjørne på avataren.

det blir noen vansklig da det ikke er mulig og huske hvem som kom når ;)

jeg tror jeg var blant di 30 første men er ikke sikker , ser heller ikke noe vits i og ha et lite nr i hjørnet

Lenke til kommentar

Tonio: Hvis du leser litt lenger bak, så ser du at flodhest leter etter en nestleder, og spør derfor om avartarer. Han synes det er for mye arbeid, og hvis du prøver å lage en bra avartar, som ikke allerede er tatt på 80*80 pixler, så forstår du hvorfor ;)

Derfor legger jeg ut det forslaget

Lenke til kommentar
Siden du er den første i flodhest-klubben, skal du få lov til det. Da må du passe på hvem som eventuelt melder seg ut av klubben, og hvem som melder seg inn. Så gir du lista over nye medlemmer til meg, så oppdaterer jeg lista på første post. Høres dette ut som en jobb for deg?

Flodhest-klubben er blitt såpass stor nå, at det blir vanskelig for meg å hele tiden holde styr på hvem som melder seg ut, hvem som melder seg inn, hvilken avatarer folk skal ha, osv. Derfor er det greit med litt hjelp.

Jauda, skulle fungere det. Nå er det bare neptun_ som skal bort, utenom det er den oppdatert.

Ser forresten ut som medlemstallet har stabilisert seg på ~100. Men vi får satse på ihvertfall 7 eller 17 til, sånn at vi får et fint, rundt tall. Eventuelt 8 - for 111 eller 20 for 123. Hoho, så fryktelig interessant. ;) (Men vi har selvfølgelig ambisjoner om 68239 fargeavatarer. We have 68239 registered members. Eller hva?! ;p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...