mushi Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 nice bakgrunnsbilde flodhest. vil si velkommen til alle nye medlemmer og til dere som er gamle og erfarne medlemmer: stå på Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Tok ein ny liten klipperunde i denne tråden. Om ein ikkje har noko positivt å bidra med i tråden så la vær å poste i den! Om ein skal komme med kritikk så skal den vere konstruktiv. Bildepostinger av gråtande småjenter o.l er ikkje konstruktiv krtitikk. Du er min helt. En egen flodhest-klubb rekke på tg hadde vært dødsbra. Det kunne vært noe å ha medlemsnummer på avatarene ja. Jeg tenkte også på de flerfargete avatarene. Kunne dette være noe? Noe slikt som dette: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Tok ein ny liten klipperunde i denne tråden. Om ein ikkje har noko positivt å bidra med i tråden så la vær å poste i den! Om ein skal komme med kritikk så skal den vere konstruktiv. Bildepostinger av gråtande småjenter o.l er ikkje konstruktiv krtitikk. Du er min helt. En egen flodhest-klubb rekke på tg hadde vært dødsbra. Det kunne vært noe å ha medlemsnummer på avatarene ja. Jeg tenkte også på de flerfargete avatarene. Kunne dette være noe? Noe slikt som dette: Det var naisj det kan vere no men hvem medlems nr har jeg? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Det var naisj det kan vere no men hvem medlems nr har jeg? Det heter hvilket, ikke hvem Men det står vel i første post, i medlemslista? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Heisann Flodhest, flott tiltak! Kunne du laget en avatar til meg som heter Gunnar-brun avatar. Jeg har fargen klar. #CC8B33 På forhånd takk. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Gratulerer så mye flodhest med en vellykket trend! Takk til bhsand som var den første (etter trendstarteren selv) til å ta ibruk denne typen. Moro at det er en slags klan her inne! Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) edit: innlegg bortevekk! Endret 9. juni 2005 av Hans Erling Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Har ikke lest alle postene, men hva om jeg tar en av deres avatarer og bruker den som min egen uten å stå på noen liste? Får jeg hitman på døra da? Nei du får meg på døra Og jeeg er jo en mafiabåss Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Har ikke lest alle postene, men hva om jeg tar en av deres avatarer og bruker den som min egen uten å stå på noen liste? Får jeg hitman på døra da? du blr sikkert spammet av 100 medlemer som vil du skal fjere den Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Gratulerer til oss! Fin feiring, flodhest! Jeg lurer selv på om jeg skal forlate denne klubben nå , men jeg vil bli litt lenger for å se utvikingen her Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Gratulerer til oss! Fin feiring, flodhest! Jeg lurer selv på om jeg skal forlate denne klubben nå , men jeg vil bli litt lenger for å se utvikingen her Og tilslutt stikker flodhest med alle penga Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Da var den kamogrønne avataren ledig! Takk for alt! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 jaja, takk for tiden du var hos oss da. lykke til videre i livet Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Synd at du forlater oss, KaYcH. Du har vært et trofast medlem. Lykke til videre. Forresten, noen her som vil være nestleder? Noen med som har fantasi og photoshop-kunnskaper? Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Kan jeg få overta den Kamo-grønne avataren? Jeg lover at jeg skal behandle den fint... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Kan jeg få overta den Kamo-grønne avataren? Jeg lover at jeg skal behandle den fint... Versågod! Fint at noen kan ta over! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Synd at du forlater oss, KaYcH. Du har vært et trofast medlem. Lykke til videre. Forresten, noen her som vil være nestleder? Noen med som har fantasi og photoshop-kunnskaper? For mye arbeid for deg? Melder meg uansett frivillig Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Tja, det hadde ikke vært noen ulempe med en støttespiller for å si det sånn. De som vil være nestledere, kan dere gi meg eksempler på 3 avatarer? Slik at jeg kan vurdere dere. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Jeii! Jeg lagde en fin en jeg Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg kan være moralsk nestleder, uten noen form for kreative egenskaper (var nede på 2 i Kunst & Håndverk på det verste) og ganske så lite Photoshop-kunnskaper. Fungerer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg