Sirslask Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 woho klubben er endelig 100 Kan jeg da nr 100 i avtaren da? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) nå må bare flodhest bekrefte og gjøre det ofesielt alle må og huske og reklamere og linke til tråden , ser det er mange som glemer dette du kan jo godt legge ut den coden for signaturen til de som ikke kan lage farger og linker i den. på forhånd takk PS. ofesielt er ikke et norsk ord. [URL=http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=414164&st=0][color=blue]flodhest-klubben.[/color] [color=green]Vi setter farge[/color][color=orange] på forumet.[/color][/URL] her er koden til signaturen min , men dere har all makt til og skifte farger eller deler av teksten den må inneholde link og si at du er medlem av flodhest klubben BTW jeg er dysleiker så ikke klag på rettskrivningen min slik ser siggien ut : flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet. Kan jeg da nr 100 i avtaren da? flodhest kan sikkert fikse det , synes det er passende at du får det sidne du er medlem nr 100 Endret 7. juni 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg ser at alle som er imot er 14 eller under. Er vel sikkert noe at de tror du er noe .. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Ja, og du har krøllalfa i nicket ditt. Er forresten flere over 14 som er i mot. Bare for å avkrefte dine falske opplysninger. Måtte moderatorer vise nåde. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg ser at alle som er imot er 14 eller under. Er vel sikkert noe at de tror du er noe .. Hvor gammel du da unge mann? Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Ja, og du har krøllalfa i nicket ditt. Er forresten flere over 14 som er i mot. Bare for å avkrefte dine falske opplysninger. Måtte moderatorer vise nåde. Ro ro ro. Det er sikkert mange som synes dette er irriterende, men det er bare 14 og under som bumper her hele tiden. Så ikke bry dere om de slemme brukerne med fargeavatarer. Jeg er 22. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg ser helst at dere som ikke har noe konstruktivt å komme med i denne tråden, lar vær å poste her. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Siden vi nå har rundet 100 medlemmer, er det vel på tide med en tale. Ærede forumbrukere, og medlemmer av flodhest-klubben Vi har nå rundet 100 medlemmer, og jeg må si det rører meg, når jeg tenker på hvor populær klubben vår har blitt, på så kort tid. La meg fortelle litt om hvordan det hele begynte: For noen måneder siden, bestemte jeg meg for å lage en avatar til meg selv. Jeg forholdt meg enkelt, og lagde en simpel, gul avatar, med teksten "Gul avatar". Siden lagde jeg et par andre farge-avatarer, og la ut i avatar-tråden, slik at flere kunne få samme type avatar som meg. I løpet av kort tid, benyttet fem forumbrukere seg av avatarene jeg hadde laget, og det dukket etterhvert forslag opp om at vi skulle danne vår egen klubb, der alle brukte samme type avatar. Denne klubben har nå blitt til flodhest-klubben, og vi har utrettet stor popularitet blant brukerne. Jeg moret meg med dette, og frydet meg over at så mange ville ha disse farge-avatarene. Antall medlemmer, og sider i tråden vår har økt med store skritt, og det har enkelte ganger vært vanskelig for meg å opprettholde alle ønsker om de forskjellige avatarer som brukerne ønsker seg, men jeg har gjort mitt beste, og prøver fremdeles å gjøre som best jeg kan for å tilfredsstille våre medlemmer, og kommende medlemmers krav. Jeg husker da vi nettopp hadde opprettet denne tråden, jeg tenkte: " Hadde vært moro om vi klarte å få 20 medlemmer". At vi i dag har over 100 medlemmer er ufattelig å tenke på, og det gjør en flodhest som meg meget glad til sinns. Vi har til tider møtt motstand. Det ble opprettet en anti-klubb, hvis formål var å rakke ned på flodhest-klubben. Den ble stengt omtrent like fort som den ble opprettet. Tråden vår er også blitt stengt et par ganger, og det rører meg når jeg tenker på hvor mange av medlemmene våre som reagerte på dette, og som sendte Pm's til moderatorene, som etterhvert tok til vettet og åpnet tråden vår. Takk til alle medlemmer, og alle vennligsinnete moderatorer. Siden vi nå har jubileum, synes jeg vi må gjøre noe ut av dette. Lansere en ny type avatarer. Jeg vil diskutere dette seinere med dere. Igjen, takk for et strålende engasjement, og til lykke med 100-avatars jubileum! Hilser også alle kommende medlemmer velkommen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 trippelpost: Lagde et enkelt bakgrunnsbilde, som første steg på markering av jubileumet vårt. flodhest-klubben wallpaper. (1024x768) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 trippelpost: Lagde et enkelt bakgrunnsbilde, som første steg på markering av jubileumet vårt. flodhest-klubben wallpaper. (1024x768) nice er i bruk allerede Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Gode greier. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg må bare si det: jeg liker stilen din, flodhest, selv om jeg fremdeles ikke ønsker en av avatarene dine. Wallpaperet var fint! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Jo, takk for det. Den er ikke veldig avansert, men satset heller på "clean look". Og takk for gratulasjonen din tidligere i tråden. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Hva med å lage ett lite banner man kan ha i signaturen? Lignende wallpaper'en? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Kremt, kremt, det er forbud mot bilder i signatur. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Gode greier. hva med en "forhånds" visning av bakrundsbildet i første post kom på en ting , egen rekke for flodhesklubben på tg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Gode greier. hva med en "forhånds" visning av bakrundsbildet i første post kom på en ting , egen rekke for flodhesklubben på tg Kut hvis vi hadde lagd flodhest rekke men jeg vet sånn cirka hvor jeg skal sitte men kommer på besøk da Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Tok ein ny liten klipperunde i denne tråden. Om ein ikkje har noko positivt å bidra med i tråden så la vær å poste i den! Om ein skal komme med kritikk så skal den vere konstruktiv. Bildepostinger av gråtande småjenter o.l er ikkje konstruktiv krtitikk. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Siden vi nå har jubileum, synes jeg vi må gjøre noe ut av dette. Lansere en ny type avatarer. Jeg vil diskutere dette seinere med dere. Igjen, takk for et strålende engasjement, og til lykke med 100-avatars jubileum! Hilser også alle kommende medlemmer velkommen. Ny avtar idè vi kunne hat nr i avtarene våre viss det er greit, eller logo farge avtarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg