BorN Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 nice! :!: Få Flodheat til å se på det! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 nice! :!: Få Flodheat til å se på det! Hvis flodhest lager en slik en, vil jeg ha min dellkabinettgule avatar, som jeg ikke fikk Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 nice! :!: Få Flodheat til å se på det! Hvis flodhest lager en slik en, vil jeg ha min dellkabinettgule avatar, som jeg ikke fikk er dellkabinett gule? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 nice! :!: Få Flodheat til å se på det! Hvis flodhest lager en slik en, vil jeg ha min dellkabinettgule avatar, som jeg ikke fikk er dellkabinett gule? Hvis du har et dellkabinett ("vanlig hvitt" kabinett) over en viss periode, vil de bli gule. De blir riktignok fortere gule om de står i sollys deler av tiden, men de farges også av annet lys. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 jeg vil ha dumlefarget avatar ;( Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Dellkabinett pleier da å være Svart/grå...?? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Sparks, noe sånt? Den er ihvertfall i Dumle-fargene. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Er ikke mulig å få en halo grønn avatar vel? (slik som master chief har på drakten) PS: Blir det regnet som pur blasfemi å skifte avatar? Eller finnes det et slags bruktmarked? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Dellkabinett pleier da å være Svart/grå...?? Det er de nye, det. De fine gamle, klassiske ble gule etter hvert. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har ikke helt vært fan av denne klubben hele veien.. Jeg har for all del ikke hatt noe i mot den heller, men jeg har bare ikke hatt lyst til å melde meg inn. Men nå streifet tanken meg.. Hvis du klarer å lage en "KuFiolilla avatar" til meg, så skal jeg være med i klubben og være stolt av det. Jeg har ingen anelse på hvordan KuFiolilla ser ut, men håper at du vet det? Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 den dumlegule er fortsatt ledig... skal jeg være frekk og ta den? (Nei, jeg får vel la det være. Og drømme om en nugatti-rød imens ) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har medt meg ut. fjern meg fra lista. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Pent tenkt flodhest, men tenkte på dumlerød! den rosa fargen på selve godisen! Endret 1. juni 2005 av sparks Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hvorfor står ikke jeg i lista? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg vil ha en blanding av gjennomsiktig avatar og hardware forum blå om jeg kan få Om jeg får lov å være med i klubben da :\ Edit: avataren skal være delt i to på fargene. Endret 1. juni 2005 av Gohan Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Flodhest har også andre ting å gjøre, så han oppdaterer sikkert lista snart, men ikke bli sure selvom dere ikke står der. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Men nå streifet tanken meg.. Hvis du klarer å lage en "KuFiolilla avatar" til meg, så skal jeg være med i klubben og være stolt av det. Kan du ikke velge noe annet? Klubben vår er litt mer seriøs enn som så. Edit: avataren skal være delt i to på fargene. Vi ble enige om ikke å ha slike todelte avatarer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Eh, denne klubben deres... Føles det godt å ha tilhørighet i noe slikt? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Eh, denne klubben deres... Føles det godt å ha tilhørighet i noe slikt? Ja, det føles godt! Noe mer du lurer på? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Err.. hvordan lager man gjennomsiktive avatarer igjen? har glemt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg