mushi Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 De som er "registrert" er de på lista på side 1. vis du tar en farge, tar flodhest å legger deg inn og fjerner avataren på første siden. han gjør dette engang iblandt, så du kommer nok på lista etterhvert. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 I utgangspunktet så var jeg positivt innstilt til flodhest sine avatarer (se mitt innlegg tidlig i denne tråden), og jeg synes fremdeles at det er et kult konsept. Men jeg vil gjerne at noen av dere som er medlem i "flodhest-klubben" erkjenner at vi andre også setter farge på forumet, og det operative ordet her er altså "også". Dere må være fargeblendet dersom dere ikke ser at det er farger i min og andres avatarer. Men til å være en gruppe, så er dere slett ikke det verste jeg har opplevd. Lykke til videre med rekrutteringen! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 greia er vel at dere setter farger og vi setter farge. takk skal du ha, snart 100 nå Hilsen en stolt medlem i flodhest-klubben. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er det greit å bruke avataren til andre ting og (msn, andre forumer osv) ? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Jadda, det kan du. thomasw: Om du ikke er på lista, skal jeg føre deg opp nå. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg står fremdeles 2 plasser på lista Fjern meg fra "Skifer-blå" Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Får jeg melde meg inn med LEVIS rød? Endret 26. mai 2005 av Skateee Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Ah, det er du som har den ja. Skal skrive deg opp. LenniZ: Skal fikse det. edit: telte over lista, og oppdaget at jeg har feilberegnet litt. Vi er 91 medlemmer istedet for 93. Men det er fremdeles ikke lenge til vi når 100. Endret 26. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har du en bæsjebrun avatar til meg eller? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Nei, har ikke bæsjebrun, og tror ikke vi noen gang kommer til å få det. Lenke til kommentar
bonga2 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Nei, har ikke bæsjebrun, og tror ikke vi noen gang kommer til å få det. hehe, kan ikke skjønne at noen vil ha det :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Jepp, bare finn deg en avatar du. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 I utgangspunktet så var jeg positivt innstilt til flodhest sine avatarer (se mitt innlegg tidlig i denne tråden), og jeg synes fremdeles at det er et kult konsept. Men jeg vil gjerne at noen av dere som er medlem i "flodhest-klubben" erkjenner at vi andre også setter farge på forumet, og det operative ordet her er altså "også". Dere må være fargeblendet dersom dere ikke ser at det er farger i min og andres avatarer. Joda, det er et godt poeng du har der, men du har farger, som mushi poengterer. Dine farger danner også et bilde, noe våre avatarer ikke gjør. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Det er jo uansett bare et slagord, ikke en hard påstand. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 er svart tatt? ogsen mekker jeg det som avatar? paint? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det har ikke kommet så mange fler i Flodhestklubben siden sist! Jeg har klart å beholdt avataret i allefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg