Gå til innhold

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I utgangspunktet så var jeg positivt innstilt til flodhest sine avatarer (se mitt innlegg tidlig i denne tråden), og jeg synes fremdeles at det er et kult konsept. Men jeg vil gjerne at noen av dere som er medlem i "flodhest-klubben" erkjenner at vi andre også setter farge på forumet, og det operative ordet her er altså "også".

 

Dere må være fargeblendet dersom dere ikke ser at det er farger i min og andres avatarer.

 

Men til å være en gruppe, så er dere slett ikke det verste jeg har opplevd. Lykke til videre med rekrutteringen!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Ah, det er du som har den ja. Skal skrive deg opp.

 

LenniZ: Skal fikse det. :)

 

edit: telte over lista, og oppdaget at jeg har feilberegnet litt. Vi er 91 medlemmer istedet for 93. Men det er fremdeles ikke lenge til vi når 100. :thumbup:

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
I utgangspunktet så var jeg positivt innstilt til flodhest sine avatarer (se mitt innlegg tidlig i denne tråden), og jeg synes fremdeles at det er et kult konsept. Men jeg vil gjerne at noen av dere som er medlem i "flodhest-klubben" erkjenner at vi andre også setter farge på forumet, og det operative ordet her er altså "også".

 

Dere må være fargeblendet dersom dere ikke ser at det er farger i min og andres avatarer.

Joda, det er et godt poeng du har der, men du har farger, som mushi poengterer. Dine farger danner også et bilde, noe våre avatarer ikke gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...