El Netzor Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Da tok jeg Ford blå avatar, sikkert noen som har den fra før Blir jeg skrevet opp på lista nå foressten !? El NetZor Du blir skrevet opp straks Flodhest returnerer Oki! Tror ikke det var noen andre som hadde Avatrem ettersom hva jeg så på lista Men uansett enig med de andre : START EN ANNEN TRÅD OG SNAKK OM DRITTPRATET DER! HER SNAKKER VI POSITIVT IKKE NEGATIVT!! El NetZor Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 flodhest-avatarene er ''flotte'' Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Tar denne hvis den ikke er tatt allerede Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 melder meg ut av klubben, mørke grå er ledig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 melder meg ut av klubben, mørke grå er ledig He's just the beginning, soon the empire will fall! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 melder meg ut av klubben, mørke grå er ledig He's just the beginning, soon the empire will fall! Empire faktisk Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) folk kommer og folk drar, thats life. tror nok ikke flodhest-klubben dør enda. Endret 17. mai 2005 av mushi Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2005 De dør nok aldri, den har jo en skjarm da... Men de som ikke er hardcore nok vil nok forlate etter hvert Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2005 F10Dh3S7(Flodhest) 4 LAJF! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 17. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) melder meg ut av klubben, mørke grå er ledig Melder meg også ut... Edit: Brunlilla er ledig Endret 18. mai 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2005 Treige folk ass.... Lurer på om foldhest kommer snart... Lenke til kommentar
galskab Skrevet 17. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2005 noen mer farger snart? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2005 det er da flust med farger, tror ikke han gidder å lage nye før de gamle er brukt opp. Ta en du da Vegiboy Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2005 Wee da var i oppe igjenn tråden her nå blitt stengt og opnet 2 ganger lurer på hvor lenge vi får være i frede nå flodhest har sikkert "forum-Ferie" han kommer vell mekke liste og sånt når han kommer tilbake Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 17. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2005 melder meg ut av klubben, mørke grå er ledig Det er bra at folk sier ifra. Du er alltid velkommen tilbake. He's just the beginning, soon the empire will fall! Takk for komplimentet! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2005 Hei igjen, kjære medlemmer! Ville bare melde fra om at pc'n min er blitt ødelagt, og at det er uvisst når den blir fikset igjen. Men det er uansett bare til å joine klubben vår fordi, og ta de avatarene som er ledige, så skal jeg få ordnet medlemslista og eventuelt nye avatarer når jeg får fiksa Pc'n. Jeg kommer ikke til å være her så ofte i tiden framover nå, fordi jeg i utgangspunktet ikke har tilgang til en annen pc enn den som er ødelagt. Men så snart jeg får den på bena igjen, er det bånn gass! Kjempefint å se at tråden ble åpen igjen! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 17. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2005 Nå er orange ledig! Jeg melder meg ut fordi dette ble alt for stort for meg. Jeg var en av de første som valgte flodest-avatar. Jeg valgte den fordi den var litt lol, ville aldri at det skulle bli en stor klubb. Som sagt: Orange er ledig, bare og forsyne seg. Takk for alt det fine vi har hatt sammen, dette gikk bare for langt. Adjø . Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Hei igjen, kjære medlemmer! Ville bare melde fra om at pc'n min er blitt ødelagt, og at det er uvisst når den blir fikset igjen. Hvem er administrerende leder, da? Mushi? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Hei igjen, kjære medlemmer! Ville bare melde fra om at pc'n min er blitt ødelagt, og at det er uvisst når den blir fikset igjen. Hvem er administrerende leder, da? Mushi? vi trenger vell strengt tatt ikke en administrerende leder , det er nokk ledige avatarer , Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Kan dere ikke bare kvitte dere med de grelle dritt-avatarene? Til og med en nyfødt kattunge kunne laget bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg