Gå til innhold

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!


Anbefalte innlegg

Da tok jeg Ford blå avatar, sikkert noen som har den fra før :p Blir jeg skrevet opp på lista nå foressten !? :p

 

El NetZor

Du blir skrevet opp straks Flodhest returnerer :)

Oki! Tror ikke det var noen andre som hadde Avatrem ettersom hva jeg så på lista :) Men uansett enig med de andre : START EN ANNEN TRÅD OG SNAKK OM DRITTPRATET DER! HER SNAKKER VI POSITIVT IKKE NEGATIVT!! :realmad:

 

El NetZor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen, kjære medlemmer! Ville bare melde fra om at pc'n min er blitt ødelagt, og at det er uvisst når den blir fikset igjen. Men det er uansett bare til å joine klubben vår fordi, og ta de avatarene som er ledige, så skal jeg få ordnet medlemslista og eventuelt nye avatarer når jeg får fiksa Pc'n. :)

 

Jeg kommer ikke til å være her så ofte i tiden framover nå, fordi jeg i utgangspunktet ikke har tilgang til en annen pc enn den som er ødelagt. Men så snart jeg får den på bena igjen, er det bånn gass! Kjempefint å se at tråden ble åpen igjen! :)

Lenke til kommentar

Nå er orange ledig! Jeg melder meg ut fordi dette ble alt for stort for meg. Jeg var en av de første som valgte flodest-avatar. Jeg valgte den fordi den var litt lol, ville aldri at det skulle bli en stor klubb. Som sagt: Orange er ledig, bare og forsyne seg. Takk for alt det fine vi har hatt sammen, dette gikk bare for langt. Adjø :cry: .

Lenke til kommentar
Hei igjen, kjære medlemmer! Ville bare melde fra om at pc'n min er blitt ødelagt, og at det er uvisst når den blir fikset igjen.

Hvem er administrerende leder, da? :p Mushi?

vi trenger vell strengt tatt ikke en administrerende leder , det er nokk ledige avatarer ,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...