figure_02 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Lurer på hva flodhest driver med jeg... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 flodhest koser seg sikkert med noen øl Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 noe jeg også skal gjøre snart Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Jeg melder meg ut. Noen kan ta over sølvavataren min. Endret 16. mai 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 sjønner ikke hvorfor folk melder seg ut? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 sjønner ikke hvorfor folk melder seg ut? Blir vel litt lei Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 De vil ha forandring... Teit.,... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Yay! Klubben er åpen igjen. Uff, da må jeg vel skifte tilbake signaturen, da. Avataren har jeg seff beholdt. Edit: Done! Endret 16. mai 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Jeg tenker at lista bør oppdateres, for det er nok noen som har byttet avatar siden tråden ble stengt. Edit: Jeg gikk igjennom de 40 første på lista og fant følgende... ...frafall: Stish Zefler Mr. Freeman Zed-smeltelim Tonio BurTMastA ikkeno Solid Knight MagE Endret 16. mai 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ey, var ikke denne posten stengt? Du møter meg. Kan banke flodhest Men gudene da.. OPNA igjen?! Da får alle med sånn avatar boikotte meg. Så får jeg boikotte dere.. Ikke at det merkes egentli, siden mestepartene av de fornuftige folka har meldt seg ut Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg tenker at lista bør oppdateres, for det er nok noen som har byttet avatar siden tråden ble stengt. Edit: Jeg gikk igjennom de 40 første på lista og fant følgende... ...frafall: Stish Zefler Mr. Freeman Zed-smeltelim Tonio BurTMastA ikkeno Solid Knight MagE Jeg skal bytte tilbake, men jeg klarte å slette den brune avataren så jeg venter å ser om flodhest legger den opp igjen for meg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg tenker at lista bør oppdateres, for det er nok noen som har byttet avatar siden tråden ble stengt. Edit: Jeg gikk igjennom de 40 første på lista og fant følgende... ...frafall: Stish Zefler Mr. Freeman Zed-smeltelim Tonio BurTMastA ikkeno Solid Knight MagE Jeg skal bytte tilbake, men jeg klarte å slette den brune avataren så jeg venter å ser om flodhest legger den opp igjen for meg There You Go! Og, NEI! Jeg har ingenting imot flodhestklubben Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 tydeligvis, drit i å poste dritt i denne posten.... ser liksom ikke poenget dem som har noe i mot flodhest-klubben kan jo egentlig bare lage en egen post (hvis ikke dette er gjort allerede) Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 dem som har noe i mot flodhest-klubben kan jo egentlig bare lage en egen post (hvis ikke dette er gjort allerede) De gjorde det, og den ble stengt... for godt. De prøver bare å få denne tråden stengt også. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Da tok jeg Ford blå avatar, sikkert noen som har den fra før Blir jeg skrevet opp på lista nå foressten !? El NetZor Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kan folk som bare skal snakke negativt om avatarene holde seg borte fra tråden en gang for alle? Jeg er ganske lei, og håper at mod'er kommer med reaksjoner ovenfor brukere fremfor å stenge tråden nok en gang hvis det fortsetter. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Da tok jeg Ford blå avatar, sikkert noen som har den fra før Blir jeg skrevet opp på lista nå foressten !? El NetZor Du blir skrevet opp straks Flodhest returnerer Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Da tok jeg Ford blå avatar, sikkert noen som har den fra før Blir jeg skrevet opp på lista nå foressten !? Du blir skrevet opp så lenge den ikke er tatt fra før. flodhest oppdaterer sikkert lista snart. Edit: Poor Leno var før meg Endret 16. mai 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 dem som har noe i mot flodhest-klubben kan jo egentlig bare lage en egen post (hvis ikke dette er gjort allerede) De gjorde det, og den ble stengt... for godt. De prøver bare å få denne tråden stengt også. Ja, F**N ta dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg