GenericName Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Nå har jeg også fått meg et fargeavatar. Legg meg til i listen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Høres dette ut som en god ide? At vi lanserer "smak av..." og "merkevare-fargene"? Såvisst! Dette var gode forslag, i tillegg til fargekodene for de spesielt interesserte. Da har du farger for en stund fremover i hvert fall. Vi kan jo lage et system der de nye medlemmene finner på en (verdig) farge selv også, hvis de kommer på noe eller har noen preferanser. Hvis du skal ha en bil-rød avatar, foreslår jeg at det blir Porsche. rød bil farge er da ferrari rød Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Nå har jeg også fått meg et fargeavatar.Legg meg til i listen. er det en orginal flodhest avatar ?? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Skal Flodhest ordne avatar til meg? Jeg lagde selv jeg i Paint Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Skal Flodhest ordne avatar til meg?Jeg lagde selv jeg i Paint det må være en orginal flodhest avatar , (legg merke til tm merket ) Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Da må jeg ordne et nytt et da. Gusjegrønn. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Den er da fortsatt ikke original. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Hvis du skal ha en bil-rød avatar, foreslår jeg at det blir Porsche. rød bil farge er da ferrari rød Ok, da! Men grønn, hva kan det være? Jaguar? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Da må jeg ordne et nytt et da.Gusjegrønn. Gusjegrønn er ikke opptatt. Finn fargekoden, så kan sikkert flode lage en verifisert avatar til deg. Se første post Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Okey, leite gjennom noen HTMLtutorials, der er det fargekoder. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg er glad jeg er med i flodhest-klubben, jeg. I denne klubben trenger vi nemlig ikke å hevde oss, bedrive fargeskille eller annen form for diskriminering. flodhest-klubben er til for de som klarer å gjennomskue "klubben mot flodhest-klubben". Vær stolte av å være verdige medlemmer i denne fantastiske og oppløftende klubben Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) prog master : Du må velge en jeg har laget. Se på første side. Om du ikke liker de, kan du trøste deg med at jeg kommer med flere snart. Velt talt! kunne ikke blitt mer enig, jeg. Endret 10. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 okeym jeg skjønner. en av de på forsiden. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 join the revolution, join flodhest-klubben likte idè`en dere. har jo det jeg da: windows-blå eks: ferrari-rød mx510-blå Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Har nå kommet fram til disse merkevare-fargene: lamborghini-gul Harley Davidson - orange Levis - rød Logitech - sølv Tine - rosa Nokia - blå Red Hat - rød hardware.no - blå og grå Ipod Mini - gull, blå, grønn, sølv og rosa Ford - blå Lacoste - grønn Synspunkter? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Kunne jeg fått fersken avatar? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Om den er ledig så. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Den er ledig den. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Har nå kommet fram til disse merkevare-fargene: lamborghini-gul Harley Davidson - orange Levis - rød Logitech - sølv Tine - rosa Nokia - blå Red Hat - rød hardware.no - blå og grå Ipod Mini - gull, blå, grønn, sølv og rosa Ford - blå Lacoste - grønn Synspunkter? Ser flott ut! Stå på Flodhest Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 bra blir bare bedre og bedre dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg