Gå til innhold

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har funne fargen jeg vil ha på avataren, nemlig colamedisbiter :D

 

koden i ps: 371106

Er det flodhest som lager avaterene?

jada. flodhest lager den når han leser posten din. eller så kan du sende han en pm,men han har sikkert mange av de nå. velkommen i klubben :thumbup:

Lenke til kommentar

*sikter til http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=415804&st=0*

 

Jeg har sett en del opprørere her, og jeg må bare si at motparten ikke har et like godt medlemstegn som oss, hvis det da er noe i det hele tatt. Det betyr at hver eneste en som har en ikkefargeavatar er med, og da er vel poenget borte? De må vise at de står for noe, enten i signatur eller i avatar! De har heller ikke en like god leder heller. Lista er overhodet ikke oppdatert, så foreløpig har de nok bare tre medlemmer, ja. :yes: Med slik innsats vinner vi fort :D

 

Edit: ... men... hvis flodhest mister grepet så melder jeg meg ut (riktignok uten å melde meg inn i noen annen klubb. Forræder er jeg ikke!). Hvis det kommer for mange avatarer á la colamedisbiter-avataren er ikke jeg her lengre... Men foreløpig er jeg: Stolt medlem av flodhest-klubben, og digger min fine, kamogrønne avatar!

Endret av KaYcH
Lenke til kommentar
Jeg prøver ikke på noe, men her er en idé: Kan vi ikke lage en "smak av" serie?

 

F.eks: Her er min idé til "Smak av rødt-avatar":

Ikke dumt, ikke dumt. :)

 

forøvrig må jeg si at KaYcH taler med fornuftig tunge. Slike engangstilfeller vil ikke forekomme igjen.

 

Jeg kom også på en god ide, vi kan spille på kjente merkevarer. F.eks hvis jeg finner et bilde av en gul lambourghini, kan jeg ta fargekoden til den og lage en "labourghini-gul avatar". Dette kan vi gjøre med flere merker og produkter.

 

Høres dette ut som en god ide? At vi lanserer "smak av..." og "merkevare-fargene"?

Lenke til kommentar
Høres dette ut som en god ide? At vi lanserer "smak av..." og "merkevare-fargene"?

Såvisst! Dette var gode forslag, i tillegg til fargekodene for de spesielt interesserte. Da har du farger for en stund fremover i hvert fall. ;) Vi kan jo lage et system der de nye medlemmene finner på en (verdig) farge selv også, hvis de kommer på noe eller har noen preferanser.

 

Hvis du skal ha en bil-rød avatar, foreslår jeg at det blir Porsche. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...