Zatôitchi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Her blir det krig! *hytter med nevene* http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=415804&st=0 Hvilke never? Jeg ser ingen? Hvis det er de fyrstikkhodene, jeg såvidt klarer å skimte i det fjerne, du mener så ikke regn med å spille hovedrollen i trusselbildet etter en eventuell risikoanalyse :!: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 De som trykker på http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=415804&st=0 <--- Denne linken er dumme Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Så hvis du har en avatar som ikke er fra flodhest, så post her og jeg legger deg til i lista! syns de virka litt sånn "nazi" eg.. Blir jo veldig enkelt då.. dokke skal ikkje ha en spesiell type avatar dokke og då? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 høy vi har folk mot oss , tror vi må starte en enda mer agresiv verve kampanje begynne og legge linker og greier i alle inlegg ikke bare i siggien Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 blir vel nesten spamming det da Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg stemmer for skjulte linker overalt. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hehe im in! sjøl om dei slemme vinne so e vi best uannsett Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg bare elsker den digge og deilige fargen på den koselige avataren min! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg bare elsker den digge og deilige fargen på den koselige avataren min! sånn skal det være Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 natta mine kjære medlemmer ja god natt, skal vel legge meg straks jeg også Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Okey, jeg er ikke keen på noe som helst veddemål. Jeg mener at da mister vi litt av poenget med dette. Vi skal ta det rolig, og slappe av. Vi skal nyte livet som en del av flodhest-klubben. Det er dessuten lettere å få hvilken som helst tilbøyelig person til å skrike ut noe som "alle" mener, og da sikter jeg til denne tråden, enn å få en person til å bytte avatar. Vi i flodhest-klubben er en broderlig gjeng som ved å bruke fargeavatarene viser at vi er STOLT av noe! Jeg fryder meg når jeg svarer i en tråd der jeg ser andre fra klubben vår har svart. "Han er en av oss", tenker jeg. Når jeg ser folkene i overnevnte tråd tenker jeg; "Her har vi en usikker person som ikke tør å gå egne veier. Han ønsker å oppnå status og respekt ved å tale i mot en meget god sak." Jeg tror disse personene er sjalu på det de andre ikke helt klarer å innfinne seg i; Vi er kremen av krem! Stå på mine venner! Ta avstand fra disse personene som ønsker å ødelegge idyllen vår! La rettferdigheten og flodhest-klubben seire! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 *starter på jubelbruset etter den inspirerende talen* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Okey, jeg er ikke keen på noe som helst veddemål. Jeg mener at da mister vi litt av poenget med dette. Vi skal ta det rolig, og slappe av. Vi skal nyte livet som en del av flodhest-klubben. Det er dessuten lettere å få hvilken som helst tilbøyelig person til å skrike ut noe som "alle" mener, og da sikter jeg til denne tråden, enn å få en person til å bytte avatar. Vi i flodhest-klubben er en broderlig gjeng som ved å bruke fargeavatarene viser at vi er STOLT av noe! Jeg fryder meg når jeg svarer i en tråd der jeg ser andre fra klubben vår har svart. "Han er en av oss", tenker jeg. Når jeg ser folkene i overnevnte tråd tenker jeg; "Her har vi en usikker person som ikke tør å gå egne veier. Han ønsker å oppnå status og respekt ved å tale i mot en meget god sak." Jeg tror disse personene er sjalu på det de andre ikke helt klarer å innfinne seg i; Vi er kremen av krem! Stå på mine venner! Ta avstand fra disse personene som ønsker å ødelegge idyllen vår! La rettferdigheten og flodhest-klubben seire! god morgen godt talt Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ahh... En ny dag i Flodhestklubben, det føles godt å våkne til en fargerik tilværelse! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sølv r0xx0r teh big11111 og selvfølgelig de andre fargene. Morgon. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Vil være med eg og Lager flodhest avateren? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ahh... En ny dag i Flodhestklubben, det føles godt å våkne til en fargerik tilværelse! So true! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 ahh flodhest. kommer bare veltalende ord fra vår leder Sola skinner i dag og det er god stemning her i flodhest-klubben. vi lar oss ikke frykte av "du vet hvem". we shall not fall to the dark side -flodhest-klubben. mvh. mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg