Steina Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Skal du ha en fargeavatar? Har du noe konstruktivt å komme med? Ånei, ikke det nei. Hva gjør du her da? Plager dere? Kanksje tilogmed bare liker og krangle? Vi liker hverken å bli plaget eller å krangle. Du vet hvor du finner døra. Hade! ..eller krysset oppi gjørnet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Skal du ha en fargeavatar? Har du noe konstruktivt å komme med? Ånei, ikke det nei. Hva gjør du her da? Plager dere? Kanksje tilogmed bare liker og krangle? Vi liker hverken å bli plaget eller å krangle. Du vet hvor du finner døra. Hade! ..eller krysset oppi gjørnet Du hakke avantar! Pell deg vekk! Ojsann, *liste seg gjennom krysset sitt* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Bundy, det heter avatar, ikke avantar. *pirke, pirke* Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Til dere som er imot dette geniale påfunnet av flodhest, start deres egen tråd hvor dere kan whine om de, eller Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 hehe, ferdig å krangle nå? så mye styr av bare et bilde. er ikke verdens undergang folkens! stå på flodhest. vi backer deg opp vi. trofaste medlemmer som vi i flodhest-klubben er. Folk klager,men vi får jo bare fler og fler medlemmer litt ironisk Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 "Vi leker ikke klubb" Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Hmm.. Fikk lyst å gjøre et veddemål med dette.. som f.eks. vedder på at dere ikke får 100medlemmer innen en dato. Noen som er med på et veddemål? *pønske ut en "gevinst"* Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Da hadde jeg også flodhest avatar, sto mellom lyse-blå og gammel-rosa, som dere ser ble det gammelrosa. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Hmm.. Fikk lyst å gjøre et veddemål med dette..som f.eks. vedder på at dere ikke får 100medlemmer innen en dato. Noen som er med på et veddemål? *pønske ut en "gevinst"* Må ha: "Jeg digger [vinners navn] skikkelig" i signaturen en stund. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Hmm.. Fikk lyst å gjøre et veddemål med dette..som f.eks. vedder på at dere ikke får 100medlemmer innen en dato. Noen som er med på et veddemål? *pønske ut en "gevinst"* Må ha: "Jeg digger [vinners navn] skikkelig" i signaturen en stund. Ja.. tenker på noe slikt.. Det beste hadde kanskje vært om det har blitt 3vs3 eller 4vs4? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 ehh. tror du ikke at vi klarer å få 100 medlemmer når det er 67000 av dem her? må jo bare gå! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg er med.. MOT FARGEKLADDENE! ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg er med.. MOT FARGEKLADDENE! ^^ Lag en egen klubb. Jeg er med. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 det vil si: 2 klubber. første mann til 100 medlemmer Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Jeg blir med fragekladdene! Men de som er mot oss kommer ikke til å gidde å putte navna våre uansett så. edit: La oss si 17. mai? Endret 9. mai 2005 av hba Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg er med. Lager du post Tomat-Ulf? Orker ikke... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Det er DERFOR dere kommer til å tape: Latskap. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 vi leder med nesten 70 da litt juks, men the race is on! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 vinneren burde få en egen hw.no artikkel. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Tror ikke vi vinner egentlig :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg