Gå til innhold

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

di er sjalue , og synes det egntlig er litt tøft , men så vill di ikke være en i massen/følge en trend for di synes den er litt dum, og derfor velger di heller og rakke ned på oss for og prøve og virke orginale og tøffe :p

 

 

vi burde hatt bilde av alle di brukte avatarene en eller annen plass , så vi kan beskue alle fargene samlet :D

Lenke til kommentar
di er sjalue , og synes det egntlig er litt tøft , men så vill di ikke være en i massen/følge en trend for di synes den er litt dum, og derfor velger di heller og rakke ned på oss for og prøve og virke orginale og tøffe :p

Der tok du meg på nesa! :ermm:

 

..eller så syns jeg det bare er teit at alle på forumet har like avatarer, og ikke mer personlige greier. (Ikke tenk sååå personlig)

Lenke til kommentar

Jeg har lest gjennom kritikken av dette påfunnet og funnet ut at alle de tingene som enkelte ikke liker er just presis grunnen til at jeg valgte å joine :whistle:

 

Ja det er mainstream, ja det er et ganske tåpelig og sykt prosjekt, det er også ganske meningsløst og gått fra ei unik greie til en trend, ja mange farger er ganske stygge, mulig det hele rett og slett kan oppsumeres som low-life..

 

Alt i alt er jeg ikke så veldig uenig med disse påstandene

 

- det var derfor jeg ble med post-63-1115132814.gif

Lenke til kommentar

Evig bra sagt, Zatôitchi.

 

Dette var ikke planlagt. Hele greia ble plutselig meget populær. Kanskje det er som de sier; "Easy come, easy go". Uansett synes jeg dette er moro, og jeg gjør mitt for å holde dette oppe, ettersom det var hundre ganger større enn hva jeg hadde forestilt meg.

 

 

- Jeg digger det. :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...