Endre visningsnavn Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jepp, da ble det brunlilla på meg. Nyyydelig farge må jeg si! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jepp, da ble det brunlilla på meg. Nyyydelig farge må jeg si! obs: flodhest klubben. ikke flohest(signaturen din) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Alltid koselig med nye medlemmer Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 hehe, FLOhestklubben Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jepp, da ble det brunlilla på meg. Nyyydelig farge må jeg si! obs: flodhest klubben. ikke flohest(signaturen din) Har fikset det nå! Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Håper olivengrønn ikke er tatt av noen andre en meg... Fine Avataren... :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 *ødelegge fargerekka* slem du Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jepp, da ble det brunlilla på meg. Nyyydelig farge må jeg si! obs: flodhest klubben. ikke flohest(signaturen din) Obs, obs! Flodhest-klubben eller Flodhestklubben, ikke flodhest klubben. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jepp, da ble det brunlilla på meg. Nyyydelig farge må jeg si! obs: flodhest klubben. ikke flohest(signaturen din) Obs, obs! Flodhest-klubben eller Flodhestklubben, ikke flodhest klubben. Der fikk du den... In your face Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 jajaja. ferdig med skrivefeil nå Lenke til kommentar
n0ob Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg tar den lysebrune avataren, hvis ingen ikke har tatt den fra før av. Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) eller ikke, for den var tatt beklager EDIT: mørk cyanblå er vel ikke tatt det? Endret 9. mai 2005 av Abe_ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 tok oliven grønn jeg da:D OnI har den.... ikke at jeg bryr meg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) flodhest har mye bra for seg, han. Var det ikke han som kom med det berømte innlegget (som en annen av medlemmene siterte i sin signatur): Jeg sitter her naken, jeg. *Dingle med tissen* Jeg ler fremdeles når jeg tenker på det Hehehe, takk. Alltid moro å høre sånt . =P Endret 9. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) QUOTE (Tomat-Ulf @ 09/05/2005 : 19:04) ..eller så syns jeg det bare er teit at alle på forumet har like avatarer, og ikke mer personlige greier. (Ikke tenk sååå personlig) *We dont need no education* edit: gjett hvem som klarte å quote feil person Endret 9. mai 2005 av Mixel Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Helt meningsløst, hele greia! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Helt meningsløst, hele greia! Nei, du kødder. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Nå har jeg, obsternasig som jeg er (egentlig en løgn, men den er veldig hvit), laget min egen avatar i protest mot denne galskapen. Jeg velger å gå min egen vei, og bruker derfor kun blokkbokstaver. edit: regner med jeg går tilbake til system of a down-avataren min igjen om ikke så lenge... Endret 9. mai 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg