Πεισιθάνατος Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Kamo-Grønn avatar var tøfft!! Og den er det jeg som har Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Må skrive meg på listen da. *mase, mase* Kunne vært litt gøy/geeky å bare skrive HEX/RGB-kode i avataren istedet for navnet. "RGB(045,255,123) avatar" Akkurat som jeg foreslo noen innlegg tilbake Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Så teit, alle vet jo at kryss i avantaren er myyyye bedre... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jaha? Er det også en klubb el? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg foreslår en ny målsetting: Ikke en tråd uten minst én fargeavatar. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg foreslår en ny målsetting: Ikke en tråd uten minst én fargeavatar. da blir det mye ot Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg melder meg ut av denne klubben. Jeg er lei av den kjedelige, stygge avataren. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 er ikke alle som liker kunst vettu. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 er ikke alle som liker kunst vettu. Kunst? Beklager, de ser idiotiske ut, og ikke minst er de kjedelige. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Kunst? Beklager, de ser idiotiske ut, og ikke minst er de kjedelige. Netopp. ikke alle liker kunst. mange syntes sikkert at et picasso bilde er styggt, kjedelig osv. men andre liker det. og dere som ikke liker flodhest klubben kan få lov til det. han gjør jo dette for oss. no harm done, none taken Endret 9. mai 2005 av mushi Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg tok denne...greit? Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) flodhest har mye bra for seg, han. Var det ikke han som kom med det berømte innlegget (som en annen av medlemmene siterte i sin signatur): Jeg sitter her naken, jeg. *Dingle med tissen* Jeg ler fremdeles når jeg tenker på det Endret 9. mai 2005 av emacoolit Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 var faktisk vifte med tissen. pels har den som signatur Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jaha?Er det også en klubb el? Nei, bare plass til en kul dude med kryss.. *Spammer flodhest:P* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Det er bare å ta den rocka blå avatern Flodhest lagde til meg hvis noen vil ha. Jeg skal så absolutt ikke ha den.. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 jeg tok grønnhvit avatar ok? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 flodhest har mye bra for seg, han. Var det ikke han som kom med det berømte innlegget (som en annen av medlemmene siterte i sin signatur): Jeg sitter her naken, jeg. *Dingle med tissen* Jeg ler fremdeles når jeg tenker på det var faktisk vifte med tissen. pels har den som signatur Hehe, jepp. Det var langt før "farge avatarene" kom. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 er ikke alle som liker kunst vettu. Kunst? Beklager, de ser idiotiske ut, og ikke minst er de kjedelige. Sjalu? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg tok den gulgrønne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg